piotralski Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Marku, jak wytrzymał GoPro na plecach... aby nie musiał sie mierzyć z Matką Ziemią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 1:25 przy wychodzeniu - o tym mówiłem. Gdyby jeszcze mocniej zaciągnął to było by jeszcze lepiej widać jak się wyginają. Warunki marzenie. W przyszłym roku muszę zorganizować jakiś wyjazd w takie górki. Coś pięknego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 SW pływający? Teraz pewnie nie będziesz chciał patrzeć na rozpiętość 2 metry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Panowie, wspomaganie klap do lotek jest bardzo przydatne, szczegolnie gdy latamy bardzo szybko. Jednak gdy krążyły w termice warto z niego zrezygnować bo czasami generuje zbyt duże opory. Tako wiec warto zrobic fazy lotu do latania na szybko i do latania w termice. Do ładowania warto włączyć redukcje roznicowosci. Wspomaganie klap do lotek tez moze byc mniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Jurek jak zawsze masz rację. Do termiki klapy zostawiamy w spokoju, ale jak chcemy poszaleć to trzeba dołożyć. U mnie przy lądowaniu pracują klapy i lotki. Wszystko jest zrobione proporcjonalnie w zależności jak jest wysunięty drążek podczas lądowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Jurku, dzięki za cenne wskazówki. Klapy do lotek miksowałem z myślą o lataniu z przytupem, agresywnie. Konrad, w Alpinie do motyla mam jeszcze domiksowane hamulce - lądowanie w zasadzie w miejscu Marku, tak SW pływający, właśnie jeden z 2m poszedł na giełdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 A jak z prędkoscią porównując do falconów? tylko gadaj szczerze Jestem ciekaw czy nie muli..Następny atut to wysokosci na których mozesz latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Na razie Marku ciężko stwierdzić jak z prędkością. To był pierwszy dzień Alpiny na lotnisku. Latałem delikatnie. Może w ten weekend ją docisnę PS Patrzac na loty innych ma duuży potencjał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heksodus Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Nie ma co narobiłeś ochoty na Xl Jeszcze tylko mieć pod ręką te pagórki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 12 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Uwierz że na płaskim też się da nieźle po wywijać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagdus Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Piotrze, nic nie piszesz o wrażeniach z latania Alpiną. Przyznam, że zainteresowałeś mnie 4 m!!! No i oczywiście powstało natychmiast pytanie czy alpina, czy solution xl a może tak bardzo chwalony volcano??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Ja chyba do takiego modelu dał bym nie wiecej niz 30% klap do lotek. Do żwawszego latania. Do krążenia w termice 0% Do lądowania unoszę lotki max 30-50%. Wystarcza do stabilizacji i zapewnia dobre sterowanie modelem przy lądowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Krzysztof, Alpina to zupełnie inna bajka niż te które znalem do tej pory. Jak znajdę chwilę to się rozpiszę na jej temat Jerzy, wspomaganie lotek klapami mam 100% do 50% i jest super! Oczywiście nie używam tego mixa w termice. Do lądowania mam motyla zmiksowanego z hamulcami, chociaż ostatnio używam samych hamulcy i model generalnie schodzi do ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 hmm...50 do 100%...może i jest super. Ale tyle bym nie dał. Coś wewnątrz mnie bardzo się sprzeciwia podążaniu w tym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Nie w tym sensie że lotki chodzą na 100% możliwości Generalnie zacząłem od 30% klap do lotek, ale dopiero przy 50% zaczęło to nabierać sensu... i fajnie, jak dla mnie. PS Może to specyfika modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Aerodynamika jest zawsze taka sama Niby lepiej a moze byc o wiele lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagdus Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 A Wy dalej podajecie sobie te wszystkie mixy i wychylenia w %-ach. Jurek przecież Ty reprezentujesz nasz kraj przecie? No chyba że macie te same aparatury i modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 A mam podawać w mikrosekundach? % to nie tylko duże promile ale i interesujące narzędzie do porównywania liczb. Całkiem jednoznaczne jak sie podejdzie do tego wlasciwie Cos gdzies dzwoni ale nie wiadomo co i w ktorym kościele. A moze to dzwonek w podstawówce? Nie lubię takich bezsensownych postów jakie zaserwował Krzysiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bagdus Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Post rzeczywiście umieściłem po zbyt dużej ilości piwa (promili), nie chciałem jednak nikogo urazić - przepraszam. Oczywiście, że do porównania liczb % to interesujące narzędzie, bardziej jednak dzwoniło mi w kierunku milimetrów wychylenia (no o.k. przy miksie możemy prównywać %). Ale żeby tak od razu besztać za bezsensowność..........??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 bo nie lubie bezsensownych postów. lepiej siedzieć cicho niż pisać bez sensu plątasz pojęcia pisząc posty. Wychylenie klap do lotek bez problemu można i przy teoretyzowaniu (a nawet wypadało by) podawać w procentach. Czemu - pomyśl. To jest najbanalniejszy z miksów. A właśnie podawanie innych miksów w procentach jest totalnie bezsensowne, bo one zalezą od indywidualnie dobranych wychyleń sterów i konfiguracji dźwigni, popychaczy itp..... Dodawanie za dużo klap do lotek powoduje zbyt duże schamowanie modelu. Co z tego że szybko zawróci, jak lepszy efekt można uzyskać wykonując bardziej rozwlekły zakręt przy większej prędkości. Model nie straci prędkości a nawet może ją zwiększyć, zachowa energię a dodatkowo nie straci na wysokości. Czasami lepiej zwiększyć wychylenia lotek niż dodać więcej klap. Lub ustawić poprawnie różnicowość na lotkach - to pewnie wielu z Was ustawia na oko na 50%, a precyzyjne wyregulowanie potrafi bardzo poprawić zachowanie modelu w zakręcie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi