Skocz do zawartości

PIPER SUPER CUB - Thunder Tiger


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Jeśli regulator ma BEC (teraz juz chyba wszystkie maja)

 

BEC ??????????? Fakt, im dalej w las tym więcej drzew.

Z moją wyobraźnią jest krucho, tak więc Twojej czerwieni nie widzę (tak jak i ostatnio znaku STOP). Ale wracając do tematu, mam dwa regle i tylko w jednym jest dodatkowy kabel z jakimś przełącznikiem, który i tak działa jak chce, jeśli to jest BEC, to mogę dolutować (to potrafię) końcówkę i podpiąć do odbiornika. Myślę, że w miejsce "prawdziwego" zasilania (na rysunku jest ch3, to chyba nie jest kanał). Czy tak?

W drugim reglu (szemranej "firmy" są trzy kable do silnika, dwa do zasilania i trzeci do odbiornika - oglądałem go ze wszystkich stron - wolnego kabla nie zauważyłem.

 

Z ostatnich spostrzeżeń odnośnie PIPERA (ka).

1. Bez zbędnego obciążenia leci lotem slizgowyn około 12-15 metrów, jak na nielot to chyba nieźle.

2. Silnik zawarty w zestawie dymi (nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale zdaję sobie sprawę, że to źle).

Opublikowano

Ten potrojny kabel to jest wlasnie kabel ,ktory podpinasz do kanalu 3, dzieki temu jednoczescie sterujesz gazem za pomoca przepustnicy i masz zasilanie odbiornika.Dwa kable czerwony i czarny ida do pakietu-najlepiej przez przelacznik, a 3 kable do silnika (srodkowy do srodkowego i skrajne do siebie, jesli silnik kreci sie w zla strone to zamieniasz skrajne kable.

Opublikowano

Tylko, że ja pod TRÓJKĄ (moja ulubiona stacja radiowa) mam ster wysokości. Przepustnicę mam na 1 (MODE 4), teraz na 5 (uszkodzony kanał 1). Mam podpiąć kabel pod 1 - przepustnicę - czytaj 5?

 

Z tymi kablami od silnika, to mi pomogłeś. Mam taki, gdzie wszystkie są czrne.

Wyłącznik na pakiecie dać na czarnym, czy czerwonym kablu?

 

PS. Jaka czerwień :D ?

Opublikowano

Mimo późnej pory, podłączyłem do odbiornika, regiel pod 5 + jedo serwo (bez baterii) ZADZIAŁAŁO. Jeśli jest to pewne połączenie i nie zabiera zbyt dużego prądu, to będę się jego trzymał.

Opublikowano

Dzięki,

przeczytałem, wydrukowałem, schowałem do archiwum :wink: .

Dwusilnikowca też mam zamiar ulotnić (ale to chyba w przyszłym roku), będzie jak znalazł.

 

wracając do PIPERA, dzisiaj wykonałem i zamontowałem łoże pod 3F (nie jest może jakieś wspaniałe, ale spełnia swoją funcje - tak sądzę). Model wyważony, pozbywając się zasilania odbiornika wstawiłem pakiet 2000mAh, czekam tylko na śmigła - przesyłka nieznośnie długa.

Opublikowano

Jest to pewne połączenie!!! Regulator możesz sobie podpiąć do dowolnego kanału w odbiorniku, kolory przewodów zasilających silniki 3F nie mają znaczenia, wyłącznika nie montuj, jest po prostu zbędny a już na pewno nie na przewodzie zasilającym (tzn. pomiędzy pakietem a regulatorem). Jeśli połączysz odbiornik z reglem i pakietem i serwem oczywiście prawidłowo to musi działać :D

Opublikowano
Jeśli połączysz odbiornik z reglem i pakietem i serwem oczywiście prawidłowo to musi działać

 

Jest OK.

Podłączyłem wszystkie serwa + pakiet + regiel, bez zasilania odbiornika.

Gitara!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ile waży powiem jutro, na razie wiem, że (oryginalny) silnik szczotkowy z przekładnią i mocowaniem waży 75 g, a mój 3f z łożem 85 g. Dycha na plusie , Dawać te śmigła ! ! !

Minęło parę dni (śmigieł niet, choć listonosz "dzwonił" dwa razy, na Wąskiej - urlop !!!! Kupiłem nową bezszczotkę - lżejszą, z dłuższym wałem, o podobnych parametrach. Daję sobie czas do do poniedziałku...

 

Ze względu na złą pogodę i nawał pracy daję sobie czas do następnego poniedziałku...

 

Coś jednak drgnęło w ten poniedziałek... Na nowym silniku 3f - po 3 metrach mój Piper odrywa się od ziemii :jupi: , przynajmniej próbuje (mam za mały plac przed domem, by to sprawdzić, poprzednio 30-metrowy rozbieg nic nie dawał). Zaczynam w niego wierzyć 8) ...

 

Dlaczego wczoraj skończyłem urlop :wall: ,

:idea: może dam sobie kolejny :?:

 

PS. Cobra, Bzik4 - dzięki za rozmowę i pomoc...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mały filmik jak lata piperek Thunder Tiger: http://pl.youtube.com/watch?v=TSiyhU-TclY

Według mnie jest to dośc delikatny samolocik i ostatnio przy próbie kręcenia prostych akrobacji i przy dość niewielkim przeciążeniu nie wytrzymał płat skrzydła lub mocowanie zastrzału (ciężko określić komisji powypadkowej co było pierwsze). Więc wiadomo jak się skończyło - pionowy kret z dość dużej wysokości. Do nauki latania w sam raz, lecz do niczego więcej...

 

Specyfikacja wyposażenia:

- Silnik WOWRC 2712-12 (smigło 9x4.7 GWS)

- Zasilanie 1500 mAh 7,4V LIPO FlightPower

- Regulator Emax 18A

- LASER 4 + 2x serwa 4,3g Robbe

 

Waga gotowego do lotu ca 450g. Czas lotu min 30min. Spokojnie lata 1/2 mocy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.