MICHAL_1100 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 a po co Ci pakiet do odbiornika? nie możesz zasilać go z regla? Z regla? :shock: ? Jakaś podpowiedź :oops:
Lord Rzeźnik Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jeśli regulator ma BEC (teraz juz chyba wszystkie maja) to podlacza sie tak
MICHAL_1100 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Jeśli regulator ma BEC (teraz juz chyba wszystkie maja) BEC ??????????? Fakt, im dalej w las tym więcej drzew. Z moją wyobraźnią jest krucho, tak więc Twojej czerwieni nie widzę (tak jak i ostatnio znaku STOP). Ale wracając do tematu, mam dwa regle i tylko w jednym jest dodatkowy kabel z jakimś przełącznikiem, który i tak działa jak chce, jeśli to jest BEC, to mogę dolutować (to potrafię) końcówkę i podpiąć do odbiornika. Myślę, że w miejsce "prawdziwego" zasilania (na rysunku jest ch3, to chyba nie jest kanał). Czy tak? W drugim reglu (szemranej "firmy" są trzy kable do silnika, dwa do zasilania i trzeci do odbiornika - oglądałem go ze wszystkich stron - wolnego kabla nie zauważyłem. Z ostatnich spostrzeżeń odnośnie PIPERA (ka). 1. Bez zbędnego obciążenia leci lotem slizgowyn około 12-15 metrów, jak na nielot to chyba nieźle. 2. Silnik zawarty w zestawie dymi (nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale zdaję sobie sprawę, że to źle).
Lord Rzeźnik Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Ten potrojny kabel to jest wlasnie kabel ,ktory podpinasz do kanalu 3, dzieki temu jednoczescie sterujesz gazem za pomoca przepustnicy i masz zasilanie odbiornika.Dwa kable czerwony i czarny ida do pakietu-najlepiej przez przelacznik, a 3 kable do silnika (srodkowy do srodkowego i skrajne do siebie, jesli silnik kreci sie w zla strone to zamieniasz skrajne kable.
MICHAL_1100 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Tylko, że ja pod TRÓJKĄ (moja ulubiona stacja radiowa) mam ster wysokości. Przepustnicę mam na 1 (MODE 4), teraz na 5 (uszkodzony kanał 1). Mam podpiąć kabel pod 1 - przepustnicę - czytaj 5? Z tymi kablami od silnika, to mi pomogłeś. Mam taki, gdzie wszystkie są czrne. Wyłącznik na pakiecie dać na czarnym, czy czerwonym kablu? PS. Jaka czerwień ?
MICHAL_1100 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Mimo późnej pory, podłączyłem do odbiornika, regiel pod 5 + jedo serwo (bez baterii) ZADZIAŁAŁO. Jeśli jest to pewne połączenie i nie zabiera zbyt dużego prądu, to będę się jego trzymał.
-==PEGAZ==- Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 W razie czego, może pomogę małym artykułem, który kiedyś napisałem ... Co prawda dotyczy konfiguracji 2-silnikowej, ale powinien nieco rozjaśnić temat. http://www.debile.internetdsl.pl/readarticle.php?article_id=4
MICHAL_1100 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Dzięki, przeczytałem, wydrukowałem, schowałem do archiwum :wink: . Dwusilnikowca też mam zamiar ulotnić (ale to chyba w przyszłym roku), będzie jak znalazł. wracając do PIPERA, dzisiaj wykonałem i zamontowałem łoże pod 3F (nie jest może jakieś wspaniałe, ale spełnia swoją funcje - tak sądzę). Model wyważony, pozbywając się zasilania odbiornika wstawiłem pakiet 2000mAh, czekam tylko na śmigła - przesyłka nieznośnie długa.
bzik4 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Jest to pewne połączenie!!! Regulator możesz sobie podpiąć do dowolnego kanału w odbiorniku, kolory przewodów zasilających silniki 3F nie mają znaczenia, wyłącznika nie montuj, jest po prostu zbędny a już na pewno nie na przewodzie zasilającym (tzn. pomiędzy pakietem a regulatorem). Jeśli połączysz odbiornik z reglem i pakietem i serwem oczywiście prawidłowo to musi działać
MICHAL_1100 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Jeśli połączysz odbiornik z reglem i pakietem i serwem oczywiście prawidłowo to musi działać Jest OK. Podłączyłem wszystkie serwa + pakiet + regiel, bez zasilania odbiornika. Gitara!!!
bzik4 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 brawo jeszcze mi powiedz ile ten Twój piper waży :roll: bez koszyczka z bateriami
MICHAL_1100 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Ile waży powiem jutro, na razie wiem, że (oryginalny) silnik szczotkowy z przekładnią i mocowaniem waży 75 g, a mój 3f z łożem 85 g. Dycha na plusie , Dawać te śmigła ! ! ! Minęło parę dni (śmigieł niet, choć listonosz "dzwonił" dwa razy, na Wąskiej - urlop !!!! Kupiłem nową bezszczotkę - lżejszą, z dłuższym wałem, o podobnych parametrach. Daję sobie czas do do poniedziałku... Ze względu na złą pogodę i nawał pracy daję sobie czas do następnego poniedziałku... Coś jednak drgnęło w ten poniedziałek... Na nowym silniku 3f - po 3 metrach mój Piper odrywa się od ziemii :jupi: , przynajmniej próbuje (mam za mały plac przed domem, by to sprawdzić, poprzednio 30-metrowy rozbieg nic nie dawał). Zaczynam w niego wierzyć 8) ... Dlaczego wczoraj skończyłem urlop :wall: , :idea: może dam sobie kolejny :?: PS. Cobra, Bzik4 - dzięki za rozmowę i pomoc...
tomal Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Mały filmik jak lata piperek Thunder Tiger: http://pl.youtube.com/watch?v=TSiyhU-TclY Według mnie jest to dośc delikatny samolocik i ostatnio przy próbie kręcenia prostych akrobacji i przy dość niewielkim przeciążeniu nie wytrzymał płat skrzydła lub mocowanie zastrzału (ciężko określić komisji powypadkowej co było pierwsze). Więc wiadomo jak się skończyło - pionowy kret z dość dużej wysokości. Do nauki latania w sam raz, lecz do niczego więcej... Specyfikacja wyposażenia: - Silnik WOWRC 2712-12 (smigło 9x4.7 GWS) - Zasilanie 1500 mAh 7,4V LIPO FlightPower - Regulator Emax 18A - LASER 4 + 2x serwa 4,3g Robbe Waga gotowego do lotu ca 450g. Czas lotu min 30min. Spokojnie lata 1/2 mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.