Skocz do zawartości

PIPER SUPER CUB - Thunder Tiger


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Jeśli regulator ma BEC (teraz juz chyba wszystkie maja)

 

BEC ??????????? Fakt, im dalej w las tym więcej drzew.

Z moją wyobraźnią jest krucho, tak więc Twojej czerwieni nie widzę (tak jak i ostatnio znaku STOP). Ale wracając do tematu, mam dwa regle i tylko w jednym jest dodatkowy kabel z jakimś przełącznikiem, który i tak działa jak chce, jeśli to jest BEC, to mogę dolutować (to potrafię) końcówkę i podpiąć do odbiornika. Myślę, że w miejsce "prawdziwego" zasilania (na rysunku jest ch3, to chyba nie jest kanał). Czy tak?

W drugim reglu (szemranej "firmy" są trzy kable do silnika, dwa do zasilania i trzeci do odbiornika - oglądałem go ze wszystkich stron - wolnego kabla nie zauważyłem.

 

Z ostatnich spostrzeżeń odnośnie PIPERA (ka).

1. Bez zbędnego obciążenia leci lotem slizgowyn około 12-15 metrów, jak na nielot to chyba nieźle.

2. Silnik zawarty w zestawie dymi (nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, ale zdaję sobie sprawę, że to źle).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten potrojny kabel to jest wlasnie kabel ,ktory podpinasz do kanalu 3, dzieki temu jednoczescie sterujesz gazem za pomoca przepustnicy i masz zasilanie odbiornika.Dwa kable czerwony i czarny ida do pakietu-najlepiej przez przelacznik, a 3 kable do silnika (srodkowy do srodkowego i skrajne do siebie, jesli silnik kreci sie w zla strone to zamieniasz skrajne kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że ja pod TRÓJKĄ (moja ulubiona stacja radiowa) mam ster wysokości. Przepustnicę mam na 1 (MODE 4), teraz na 5 (uszkodzony kanał 1). Mam podpiąć kabel pod 1 - przepustnicę - czytaj 5?

 

Z tymi kablami od silnika, to mi pomogłeś. Mam taki, gdzie wszystkie są czrne.

Wyłącznik na pakiecie dać na czarnym, czy czerwonym kablu?

 

PS. Jaka czerwień :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

przeczytałem, wydrukowałem, schowałem do archiwum :wink: .

Dwusilnikowca też mam zamiar ulotnić (ale to chyba w przyszłym roku), będzie jak znalazł.

 

wracając do PIPERA, dzisiaj wykonałem i zamontowałem łoże pod 3F (nie jest może jakieś wspaniałe, ale spełnia swoją funcje - tak sądzę). Model wyważony, pozbywając się zasilania odbiornika wstawiłem pakiet 2000mAh, czekam tylko na śmigła - przesyłka nieznośnie długa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to pewne połączenie!!! Regulator możesz sobie podpiąć do dowolnego kanału w odbiorniku, kolory przewodów zasilających silniki 3F nie mają znaczenia, wyłącznika nie montuj, jest po prostu zbędny a już na pewno nie na przewodzie zasilającym (tzn. pomiędzy pakietem a regulatorem). Jeśli połączysz odbiornik z reglem i pakietem i serwem oczywiście prawidłowo to musi działać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ile waży powiem jutro, na razie wiem, że (oryginalny) silnik szczotkowy z przekładnią i mocowaniem waży 75 g, a mój 3f z łożem 85 g. Dycha na plusie , Dawać te śmigła ! ! !

Minęło parę dni (śmigieł niet, choć listonosz "dzwonił" dwa razy, na Wąskiej - urlop !!!! Kupiłem nową bezszczotkę - lżejszą, z dłuższym wałem, o podobnych parametrach. Daję sobie czas do do poniedziałku...

 

Ze względu na złą pogodę i nawał pracy daję sobie czas do następnego poniedziałku...

 

Coś jednak drgnęło w ten poniedziałek... Na nowym silniku 3f - po 3 metrach mój Piper odrywa się od ziemii :jupi: , przynajmniej próbuje (mam za mały plac przed domem, by to sprawdzić, poprzednio 30-metrowy rozbieg nic nie dawał). Zaczynam w niego wierzyć 8) ...

 

Dlaczego wczoraj skończyłem urlop :wall: ,

:idea: może dam sobie kolejny :?:

 

PS. Cobra, Bzik4 - dzięki za rozmowę i pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mały filmik jak lata piperek Thunder Tiger: http://pl.youtube.com/watch?v=TSiyhU-TclY

Według mnie jest to dośc delikatny samolocik i ostatnio przy próbie kręcenia prostych akrobacji i przy dość niewielkim przeciążeniu nie wytrzymał płat skrzydła lub mocowanie zastrzału (ciężko określić komisji powypadkowej co było pierwsze). Więc wiadomo jak się skończyło - pionowy kret z dość dużej wysokości. Do nauki latania w sam raz, lecz do niczego więcej...

 

Specyfikacja wyposażenia:

- Silnik WOWRC 2712-12 (smigło 9x4.7 GWS)

- Zasilanie 1500 mAh 7,4V LIPO FlightPower

- Regulator Emax 18A

- LASER 4 + 2x serwa 4,3g Robbe

 

Waga gotowego do lotu ca 450g. Czas lotu min 30min. Spokojnie lata 1/2 mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.