przytek Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Tabela z modelami, serwami, odbiornikami, silnikami, smiglami, bateriami, odbiornikami, itp Zestawienie zawodników ME 2014 w Liechtenstein i ich dokładne wyposażenie -ciekawa lektura polecam http://mfgl.li/ec-f3a-2014.li/images/equipment.pdf
mike217 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Zastanawiająca jest popularność silników Hacker , w ślizgach się nie przyjęły z powodu podłej jakośći.
michal888 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Te silniki są po prostu z innego źródła, są robione ręcznie ,w Niemczech. Są jedne z lżejszych przy dobrej sprawności. Widziałem silnik podpisany imieniem i nazwiskiem zawodnika.
przytek Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Zastanawiająca jest popularność silników Hacker , w ślizgach się nie przyjęły z powodu podłej jakośći. Jeżeli mówimy o silnikach firmowanych marką Hacker to jest to najwyższa jakość. I wcale nie jest zastanawiająca. Sam miałem jednego C50 14XL i zrobiłem na nim prawie 1000 lotów po 8 minut= 8000 minut=133,(3) godziny mocnej akrobacji. Kupiłem go jako uzywany, po 1000 lotach absolutnie zadnych sladów zużycia. Zamieniłem go na prawie nówkę Plettenberg Advance na gwarancji. Imię i nazwisko na silniku C 50 jest często spotykane, Polscy zawodnicy też mieli
mike217 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Widocznie do naszych potrzeb się nie nadają, kiedyś ktoś tam próbował ale magnesy wytrzymywały kilka biegów i silnik zaczynał życie po swojemu.
przytek Opublikowano 24 Września 2014 Autor Opublikowano 24 Września 2014 Widocznie do naszych potrzeb się nie nadają, kiedyś ktoś tam próbował ale magnesy wytrzymywały kilka biegów i silnik zaczynał życie po swojemu. Tak właśnie chyba jest, W F3A uzywa się silników ze sporym nadmiarem mocy. Mają 2600- 3200 Watt a uzywa się około 1900-max 2500 watt. Ja nie przekraczam 2200 czyli uzywam około 65% mocy. Silniki po locie są co najwyżej ciepłe. Na krzywej gazu mam ustawione max 85% bo reszty i tak nie potrzebuję. Silniki są ekspoatowane bardzo intensywnie ale nie morderczo Moje okreslenie "ostra akrobacja" ma się nijak do katowanych w wyczynie silników. Tutaj (F3A) nie ma takiej potrzeby- praca silników ma być komfortowa.
mike217 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 No praca silnika w łódce podczas wyścigu jest raczej zupełnie inna i mimo chłodzenia wodą silnika mają bardzo ciężko. Z ciekawości ile trwa lot akrobacyjny i ile pojemności z jakiego napięcia zużywasz?
przytek Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 sam lot akro trwa około 7 minut i w tym czasie silnik zjada około 2600-3500 mah z aku 10S czyli 42 V. Ja uzywam aku o pojemności 4500- 5000 mah.
diabolo Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 w F3A taki hacker na pewno ma lekko co nie mozna powiedziec o pełnym lataniu 3D
przytek Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 w F3A taki hacker na pewno ma lekko co nie mozna powiedziec o pełnym lataniu 3D Ja już wyżej o tym własnie napisałem Post numer 6
Rekomendowane odpowiedzi