tikicaca Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 nie roznią sie niczym , poza piasta, większa glowica, i iglicą w gazniku pod katem w celu latwiejszej regulacji i osiagi maja nieco inne
rabbitlkr Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 wszystko musicie zepsuć, ja sie was nie pytałem o te różnice tylko Adriana:p
karlem Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 ...a w samolotach mały gaz - jeszcze pracuje; trymer na minimum i zgaszony :wink:
instruktor Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 a nie lepiej nacisnąć pstryczek w nadajniku i silnik wyłaczony ?
darkarll Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 a nie lepiej nacisnąć pstryczek w nadajniku i silnik wyłaczony ? tyle że co ten pstryczek miał by zrobić , jeśli przepustnica jest podparta śrubką i serwo nie jest w stanie jej domknąć
instruktor Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 to wszystko kwestia ustawienia modelu (latajacego)
marcin133 Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 to wszystko kwestia ustawienia modelu (latajacego) Zapytanie tyczy gaszenia silnika samochodowego. Nie rozumiem po co w ogóle zabierają głos osoby związane z modelami lotniczymi nie mający styczności z modelami lądowymi i wprowadzają całkowicie niepotrzebny zamęt a co niektórzy już w ewidentnie złym stylu!!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.