marekzak Opublikowano 25 Marca 2008 Opublikowano 25 Marca 2008 7kg to troche za dużo a zwalał się dlaczego ?? zrywał strugi czy za słaby silnik ? Stawiam na zerwanie strug. Sprawdzaliśmy kąty zaklinowania skrzydeł, statecznika po niewielkich poprawkach kąty były Ok. Ale i tak po trochę ostrzejszym zaciągnięciu składał się na skrzydło, swoje musiała robić waga, obciążenie wychodziło prawie 140 g/dcm. Do lądowania za to szedł jak szybowiec (nawet na zgaszonym silniku, ale przed lądowanie model rozpędzony) ... nie szło go posadzić, leciał nad pasem i leciał, trzeba było go sadzać na siłę ! Jest szansa że jak wyjdzie ci 5 kg to zacznie jakoś latać.
motyl Opublikowano 25 Marca 2008 Autor Opublikowano 25 Marca 2008 Jak przekroczy 5,5kg to nawet go nie będę próbował oblatywać Nie ważyłem pustego modelu, więc nawet nie wiem w jaką wage celować, ale skoro producent podawał 5200-5300, a moje doświadczenie z CMPro mówi że da sie w tej wadze zemiścić to chyba się uda
radek872 Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Trzeba być dobrej myśli 5kg myślę jest realne obciążenie koło 100g powinien latac całkiem inaczej 1.5kg różnicy to dużo.Teraz z innej beczki Motyl Ty jako jeden z nielicznych nie bijesz piany tak jak niektórzy ,że usłyszą cos złego na temat swojego modelu i za wszelką cenę chcą udowodnić, że maja racje SZACUN :wink: walcz z wagą i fruuuu
tikicaca Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 przez moj warsztat przewinely sie kiedys resztki tego yaka z torunia model z torunia poszedl do warszawy, tu zostal rozbity, ja odkupilem pol kadluba z kabina, usterzeniem i skrzydlami, z mysla budowy kadluba balsowego pod to co zostalo. Czasu cialge malo i model poszedl gdzies dalej w swiat. Ten yak latal w toruniu chyba z quadra, jak by nie patrzec to dosc archaiczny silnik i jeszcze zaplon magneto, i waga prawie pod 2kg Motyl z ta zarowka jest sansa zmiescic sie w 5,5kg a wtedy to tym modelem moze byc calkiem inne latanie, to ze sie zwalal to wina obciązenia powierzchni nosnej, i nie przystosowanego do tego profilu.
motyl Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 model przestał półtora roku w szafie bo kminiłem temat co by go zbenzynować Efekt widzicie,a wszystko wina STOŚKA bo zadzwonił że zamawia silniki i czy nie chce jakiegoś Motyl Ty jako jeden z nielicznych nie bijesz piany tak jak niektórzy ,że usłyszą cos złego na temat swojego modelu i za wszelką cenę chcą udowodnić, że maja racje każda sroka swój ogonek chwali, ale mnie to dynda co kto mówi jak pisałem wcześniej pożyjom uwidziom Teraz jestem na etapie szukania rezonansu do niego ale nadzieja w człowieku który ma troche doświadczenia Myśle że po rozmowie z p. Rachwałem coś się rozjaśni
motyl Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 taki widok cieszy oko po rozmowie z Darkiem ( djdit) skusiłem się na Blue Birdy 630MG na kierunek i 4x 620MG na lotki i kierunek
marcin133 Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 A ja jestem ciekaw co z tego wyniknie Motyl mam nadzieje że film z lotów jakiś będzie
motyl Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 Motyl mam nadzieje że film z lotów jakiś będzie tradycyjnie nie będzie Niby kamera lotniskowa jest, ale u kojota. A umawiać się pod kamerę to mi sie nie chce, po prostu idę i latam
marcinM Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Cześć, obserwuję ten wątek i trzymam kciuki, bo uwielbiam kształty rosyjskich akrobatów. Mam nadzieję, że stworzysz idealną konfigurację do tego modelu i udowodnisz, że da się doprowadzić do porządku akurat ten, tak obrzydzany tu i ówdzie, model. Będzie kogo naśladować w przypadku tego Yaka z CMPro. Jeszcze raz: trzymam kciuki i powodzenia.
motyl Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 ogólnie problemów nie mam większych z modelem tylko rezonans muszę dopasować to jest w tej chwili już jedyny największy problem :/ A czy latać się da ?? mam nadzieje że tak
motyl Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Opublikowano 29 Marca 2008 dziś wstępne ważenie :/ model wszystkimi serwami i odbiornikiem, zbiornik, silnik bez tłumika, brak popychaczy i dźwigni, wyłącznika i pakietu wychodzi w okolicy 4,5kg. Myśle że bez większych problemów wyjde z wagą 5-5,2kg +paliwo, co daje szanse na latanie z obciążeniem 110g/dm2
poki27 Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Brawo ze zaczełes wreszcie go robic moze zobacze jek bedziesz latał ja mam eksterke 300s cmpro i nie długo sie sam dowiem czy samoloty z cmpro to nie nieloty czy nie pozdro
motyl Opublikowano 30 Maja 2008 Autor Opublikowano 30 Maja 2008 dawno nie pisałem Model poskładany oblatany no i jak to CMPro po oblocie roboty jest Wzmocnić kadłub po awaryjnym lądowaniu i dalej się lata model do lotu około 6,2kg, ale zaskoczył mnie bo po 2 min loty zgasl silnik i nogawki mało mi się nie rozerwały od flatteru, ale model ładnie trzymał się powietrza Odrazu zaznaczam ŁADNIE jak na CMPro !! !!
motyl Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2008 Model trafia do giełdy http://pfmrc.eu/viewtopic.php?p=95902#95902
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.