meteor Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Witam Czy posiada ktoś może silnik z tytułu? Jakie są opinie na jego temat? Zmierzył ktoś ciąg tego silnika? pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 A i owszem. Oto cytat z aukcji, na której go sprzedawałem: Masa silnika (z tylnym mocowaniem i kołpaczkiem): 70g Silnik jest fabrycznie wyposażony w goldy 3.5mm (w tym żeńskie do przylutowania do regulatora). Na pakiecie Li-Pol 11.1V (3S) i śmigle GWS 10x6 ciąg statyczny wynosił ok. 650-700g przy prądzie ok. 14A. Kupiłem ten silnik z myślą o exTRIMIE, ale do mojego okazał się za słaby. Model z tym silnikiem ważył ok. 680g i robił zawis "na styk", więc po 3-ch krótkich lotach wystawiłem go na aukcję. Silniczek w stosunku do swojej ceny był zaskakująco solidnie wykonany i ładnie kręcił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Kupilem ostatnio Silniczek tej firmy, ten model jeno ze "C" nie "B". Mocny, cichy, slicznie wykonany. Duze otwory chlodzace, solidne mocowanie do modelu i piasta smigla. Wszystko wykonane naprawde na poziomie. A jezeli chodzi o wyglad i kolorystyke .. Ozdoba modelu. Baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Masa silnika (z tylnym mocowaniem i kołpaczkiem): 70g Myślałem że z wagą będzie lepiej, silnik też ma powędrować do exTrima, ale z założenia ma on nie przekroczyć wagi 550g, chyba jednak wybiorę silnik D2830-09 Tower Pro? , jest kilka gram lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Nie demonizowałbym tak tej masy. Do Towera dorzucisz tylne mocowanie, piastę śmigła, goldy (ważyłem z kompletem męskich i żeńskich) oraz ew. kołpaczek (który Turnigy jest ozdobą, bo śmigło na piaście mocuje się śrubą, a dopiero na to się go nakręca) i też dojdziesz do ok. 70g... Co do samego wyboru silnika nie zabieram głosu, bo nie znam TowerPro, a z Turnigy miałem doczynienia tylko przez chwilę. Podejrzewam, na podstawie zasłyszanych opinii, że najsłabszą stroną tych silników będą łożyska. Aha, Turnigy jest zdecydowanie ładniejszy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Do Towera dorzucisz tylne mocowanie, piastę śmigła, goldy (ważyłem z kompletem męskich i żeńskich) oraz ew. kołpaczek (który Turnigy jest ozdobą, bo śmigło na piaście mocuje się śrubą, a dopiero na to się go nakręca) i też dojdziesz do ok. 70g... mocowanie zrobię po swojemu i będzie lżej prop saver też ciężki nie jest i myślę że nie będzie więcej jak 60g. Kolega lata już chyba z pół roku na tym silniku i na razie nie ma problemów z łożyskami. A wagą da się zejść tak nisko, Krzysiek Halicki pokazał, jak jego exTRIM V1 latał z wagą 556g wyposażenie prawie identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.