Skocz do zawartości

Silnik Turnigy 28-30B. Opinia


meteor

Rekomendowane odpowiedzi

A i owszem. Oto cytat z aukcji, na której go sprzedawałem:

 

Masa silnika (z tylnym mocowaniem i kołpaczkiem): 70g

Silnik jest fabrycznie wyposażony w goldy 3.5mm (w tym żeńskie do przylutowania do regulatora).

Na pakiecie Li-Pol 11.1V (3S) i śmigle GWS 10x6 ciąg statyczny wynosił ok. 650-700g przy prądzie ok. 14A.

 

Kupiłem ten silnik z myślą o exTRIMIE, ale do mojego okazał się za słaby.

Model z tym silnikiem ważył ok. 680g i robił zawis "na styk", więc po 3-ch krótkich lotach wystawiłem go na aukcję.

Silniczek w stosunku do swojej ceny był zaskakująco solidnie wykonany i ładnie kręcił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa silnika (z tylnym mocowaniem i kołpaczkiem): 70g

Myślałem że z wagą będzie lepiej, silnik też ma powędrować do exTrima, ale z założenia ma on nie przekroczyć wagi 550g, chyba jednak wybiorę silnik D2830-09 Tower Pro? , jest kilka gram lżejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie demonizowałbym tak tej masy. Do Towera dorzucisz tylne mocowanie, piastę śmigła, goldy (ważyłem z kompletem męskich i żeńskich) oraz ew. kołpaczek (który Turnigy jest ozdobą, bo śmigło na piaście mocuje się śrubą, a dopiero na to się go nakręca) i też dojdziesz do ok. 70g...

Co do samego wyboru silnika nie zabieram głosu, bo nie znam TowerPro, a z Turnigy miałem doczynienia tylko przez chwilę. Podejrzewam, na podstawie zasłyszanych opinii, że najsłabszą stroną tych silników będą łożyska.

Aha, Turnigy jest zdecydowanie ładniejszy! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Towera dorzucisz tylne mocowanie, piastę śmigła, goldy (ważyłem z kompletem męskich i żeńskich) oraz ew. kołpaczek (który Turnigy jest ozdobą, bo śmigło na piaście mocuje się śrubą, a dopiero na to się go nakręca) i też dojdziesz do ok. 70g...

 

mocowanie zrobię po swojemu i będzie lżej :D prop saver też ciężki nie jest i myślę że nie będzie więcej jak 60g. Kolega lata już chyba z pół roku na tym silniku i na razie nie ma problemów z łożyskami.

A wagą da się zejść tak nisko, Krzysiek Halicki pokazał, jak jego exTRIM V1 latał z wagą 556g :) wyposażenie prawie identyczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.