Jump to content

Silnik Turnigy 28-30B. Opinia


meteor

Recommended Posts

A i owszem. Oto cytat z aukcji, na której go sprzedawałem:

 

Masa silnika (z tylnym mocowaniem i kołpaczkiem): 70g

Silnik jest fabrycznie wyposażony w goldy 3.5mm (w tym żeńskie do przylutowania do regulatora).

Na pakiecie Li-Pol 11.1V (3S) i śmigle GWS 10x6 ciąg statyczny wynosił ok. 650-700g przy prądzie ok. 14A.

 

Kupiłem ten silnik z myślą o exTRIMIE, ale do mojego okazał się za słaby.

Model z tym silnikiem ważył ok. 680g i robił zawis "na styk", więc po 3-ch krótkich lotach wystawiłem go na aukcję.

Silniczek w stosunku do swojej ceny był zaskakująco solidnie wykonany i ładnie kręcił :D

Link to comment
Share on other sites

Kupilem ostatnio Silniczek tej firmy, ten model jeno ze "C" nie "B". Mocny, cichy, slicznie wykonany. Duze otwory chlodzace, solidne mocowanie do modelu i piasta smigla. Wszystko wykonane naprawde na poziomie.

A jezeli chodzi o wyglad i kolorystyke .. Ozdoba modelu.

Baxter

Link to comment
Share on other sites

Masa silnika (z tylnym mocowaniem i kołpaczkiem): 70g

Myślałem że z wagą będzie lepiej, silnik też ma powędrować do exTrima, ale z założenia ma on nie przekroczyć wagi 550g, chyba jednak wybiorę silnik D2830-09 Tower Pro? , jest kilka gram lżejszy.

Link to comment
Share on other sites

Nie demonizowałbym tak tej masy. Do Towera dorzucisz tylne mocowanie, piastę śmigła, goldy (ważyłem z kompletem męskich i żeńskich) oraz ew. kołpaczek (który Turnigy jest ozdobą, bo śmigło na piaście mocuje się śrubą, a dopiero na to się go nakręca) i też dojdziesz do ok. 70g...

Co do samego wyboru silnika nie zabieram głosu, bo nie znam TowerPro, a z Turnigy miałem doczynienia tylko przez chwilę. Podejrzewam, na podstawie zasłyszanych opinii, że najsłabszą stroną tych silników będą łożyska.

Aha, Turnigy jest zdecydowanie ładniejszy! :D

Link to comment
Share on other sites

Do Towera dorzucisz tylne mocowanie, piastę śmigła, goldy (ważyłem z kompletem męskich i żeńskich) oraz ew. kołpaczek (który Turnigy jest ozdobą, bo śmigło na piaście mocuje się śrubą, a dopiero na to się go nakręca) i też dojdziesz do ok. 70g...

 

mocowanie zrobię po swojemu i będzie lżej :D prop saver też ciężki nie jest i myślę że nie będzie więcej jak 60g. Kolega lata już chyba z pół roku na tym silniku i na razie nie ma problemów z łożyskami.

A wagą da się zejść tak nisko, Krzysiek Halicki pokazał, jak jego exTRIM V1 latał z wagą 556g :) wyposażenie prawie identyczne :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.