lukas90 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Po zaledwie kilku lotach (może z 2 godziny) bixlerem nieprzyjemna sytuacja- model stracił nagle zasięg. Nie odleciałem aż tak daleko, może ze 100 metrów, nagle runął na ziemię z jakichś 20 metrów. Akurat musiał być ustawiony w dół bo poleciał od razu pionowo, zero reakcji na ster wysokości. Skutki poniżej: Najgorsze jest pęknięcie pod śmigłem. Nie widać dobrze na zdjęciu, ale jakby nie wzmocnienie na dole to myślę, że ogon by całkiem odpadł. Jaki jest najlepszy sposób, żeby to wzmocnić przed sklejeniem? Pręt węglowy, czy co innego?
Elkojote Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Zakaz hot-linkowania fotek nie widać .
lukas90 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 Już poprawiłem. Jeszcze jedno zdjęcie: Czym uzupełnić takie braki?
Elkojote Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 No to chyba ja mam coś nie tak bo po tej poprawie nie mam poprawy
lukas90 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 No to chyba ja mam coś nie tak bo po tej poprawie nie mam poprawy Moja wina.. teraz już widać zdjęcia
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Poczytaj w moim wątku: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44385-pierwsza-naprawa-modelu-z-epp-pro%C5%9Bba-o-rady/
lukas90 Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 Poczytaj w moim wątku: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44385-pierwsza-naprawa-modelu-z-epp-pro%C5%9Bba-o-rady/ szybka odbudowa, jeszcze szybsze kolejne krety Dziób jutro poprostuję, część z magnesem jakoś przykleję do skrzydła. Pozostaje kilka pytań: - Czy wzmacniać kadłub w miejscu pęknięcia? Jeśli tak to przykładowo na wykałaczki, czy kupić jakiś cieniutki pręt węglowy? (bo i tak zamawiam do skrzydeł) - Czy rurkę do skrzydeł dać takiej średnicy jak była, czy może dać ciut grubszą? (i dlaczego rurkę a nie pręt? Nie będzie wytrzymalszy? Czy dlatego, że jest cięższy?) - Czym uzupełnić uszkodzony kawałek skrzydła (na ostatnim moim zdjęciu)? bo żadnych kawałków pianki nie mam
bart07 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Oczywiście, że pręt do skrzydeł. Wykałaczki i patyki do szaszłyków (lżejsze bambusowe) to bardzo dobry materiał do napraw. Ważniejsze jest postępowanie przed KBWL - dlaczego utraciłeś zasięg?
lukas90 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Ważniejsze jest postępowanie przed KBWL - dlaczego utraciłeś zasięg? I to jest dobre pytanie. Model zaczął się wcześniej dziwnie zachowywać tzn lotki nie działały dobrze przy skręcie w lewo. Wylądowałem, żeby je sprawdzić i obydwie się wychylały. Niepotrzebny był kolejny lot bo zakończył się tak jak widać. Zmierzyłem napięcie baterii w nadajniku i miały 1,3V, czyli wychodzi prawie 2V mniej na wszystkich- czy to już duży spadek? W instrukcji kontrolera (CADET 4) jest napisane, że przy słabych bateriach wydaje sygnał dźwiękowy, a nic takiego się nie działo.. Teraz kwestia odbiornika- zasięg testowałem tylko na jakichś 50 metrach. Jak duże znaczenie ma ułożenie anten? W jaki sposób je rozłożyć, aby zasięg był możliwie największy? (Są one na tyle krótkie, że na zewnątrz raczej nie sięgną). Wcześniej nic dziwnego się nie działo i odlatywałem na podobne odległości..
bart07 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Jeżeli baterie są na indywidualnych sprężynkach, to nie demonizowałbym. Oczywiście poprawnie polutowane są lepsze, natomiast nie zawsze się zmieszczą. Możesz zamienić koszyk, przegródkę na 8 już tak łatwo nie.
Rekomendowane odpowiedzi