Tomek_ Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 jakos nie wiedzialem do jakiego dzialu to dac chcialem sie dowiedziec jak wyglada sprawa zakupow u nich, chcialem kupic silnik i smigla, no i jakies zasilanie moze ile kosztuje wysylka i ile sie czeka na przesylke ? ogolnie sklep jest ok ? jako ze jestem nowy w RC nie wiem jeszcze co dobre i gdzie brac pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmb Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 poczytaj dokladnie ten teamt...wszystkiego sie dowiesz..i korzystaj z opcji szukaj... http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=1229 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam. Szczęście mnie opuściło. Na dziesięć przesyłek wolnych jedenasta trafiła na cło. Co robić? Może któryś z kolegów zaprawiony w potyczkach z UC coś doradzi? Taka informacja w pigułce. Pozdrawiam Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Jechać i zapłacić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Po co jechać? Dostałeś pismo z UC? Jest tam dokładna informacja co masz zrobić. Tylko się pośpiesz bo po 20 dniach przesyłka wraca do nadawcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Witam. Dziękuję za rady. Mam tylko jedną opcję. Trudno. Pozdrawiam Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...