Skocz do zawartości

Regulator Graupner Speed Profi - regulacja/ustawienie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam problem na początkju pragne zauwazyć ze z Samochodem RC elektryk. Zauwazylem ze forum jest o samlolotach. Wiec Przepraszam Za OFF Topic ale potrzebuje Pomocy. stary Regulator (seryjny) Mi sie spalił kupilem nowy. Który nie do konca dzialał wiec kupilem jeszcze jeden i ten regulator ma opóznienie Przy Wstecznym z Przodu do tylu i jest opóznienie. JEst to Graupner 55r. Chyba nie potrzebne ale best nr 7192 speed profi 8.4v/55a. Ma nawet chlodzenie2 lampki czerwona i zielona i przycisk SET | Jestem troche zielony w tych sprawach Wiec prosił bym o pomoc Co zrobic by on Działał Bez opóznien Czyli jak go wyregulowac gdyz nie ma zadnych pokretelek na Śróbki poprzendi tez nie mial a seryjny dzialal Dobrze. Ten ma tylko przycisk Set. Cahód ogólnie jest graupner nadanik takze 4 kanałowty graupner jr b4 ssm 40b nie wiem po co podaje ale jestem zielony przypominam wiec lepiej dac niz pozniej dokladac ;) Prosze O Wszelkie Informacje W Poscie jak i pod Numerem GG 7376178(niewidoczny niekiedy) oraz e-mail dzoszu_of_darkness@o2.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Dzoszu,

czy w miejscowości Działoszyn, jak podałeś jest jakaś szkoła, w której uczą reguł posługiwania się językiem polskim? Wybacz ale twój post to totalny bełkot, z którego niewiele można zrozumieć. Chodziażby zdanie:

 

Który nie do konca dzialał wiec kupilem jeszcze jeden i ten regulator ma opóznienie Przy Wstecznym z Przodu do tylu i jest opóznienie.

 

Poza tym jakbyś dobrze popatrzył to poniżej jest dział Modele lądowe itd... bądź drugi - Elektronika, więc umieszczaj posty w działach dla nich odpowiednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników