M.Ch. Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witajcie, H9 odnawia swoją stajnię. http://www.hangar-9.com/Products/Default.aspx?ProdId=HAN2795 konkurecja dla: http://www.top-flite.com/airplanes/topa0951.html niedługo H9 wypuści nowego Spitfire 60 ARF. 1
TeBe Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ale to jest cena chyba bez podwozia chowanego?
M.Ch. Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2014 Witaj Tomaszu, na 100%. Model podwozia podają, ale nie moge znaleźć na niego ceny. Do każdego nowego modelu warbirda w stylu 60 ARF od H9 jak dodamy podwozie + golenie to dodatkowy 1 000 PLN zaraz się uzbiera.
Corsair LZ Opublikowano 13 Grudnia 2014 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Polecam uwadze duże forum zza oceanu o nowym, dużym Mustangu. Kto chce, Google pomoże znaleźć. Modelu jeszcze nie ma, na dniach klienci zaczną go dostawać, emocje już są, ok 1000$ za model, 500 za podwozie, bez silnika też się nie obejdzie, reszta tez coć kosztować musi... 90$ za jedno koło robi wrażenie, samo koło też... Kto chce i może, pewnie się ucieszy. Na forum są ciekawe wypowiedzi o tym, co i za co dostaje się w naszym hobby, nawet w tamtym bogatszym kraju, konkluzja jest prosta, wchodzisz lub nie. Też bym chciał, ale się boję, jeszcze nie ten etap wyszkolenia. Ale ładne cholerstwo! Może któregś dnia?...
f-150 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Tego dużego TF będę składał z silnikiem gwiazdowym Evolution
Emhyrion Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ja tylko nie bardzo rozumiem, skąd takie różnice w cenie. Me109, model stosunkowo nowy kosztuje około 260€, a Corsair 399€. Mustang o podobnej rozpiętości jest modelem starszym i tańszym, a ma w zestawie podwozie składane pneumatyczne... Wszystkie są po prostu kawałkiem drewna i folii. Żeby Corsair miał składane podwozie, to różnica w cenie byłaby łatwiejsza do przełknięcia. Albo składane skrzydła. Cokolwiek. Ale nie, sposób wykonania wykazuje podobną jakość co Me109, a różnica wynosi ponad 100€. Dużo, nawet biorąc pod uwagę, że ma trzy warianty malowania, a Me109 tylko jeden. Odnoszę wrażenie, że ktoś tu z nas wała robi i tyle...
M.Ch. Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ja tylko nie bardzo rozumiem, skąd takie różnice w cenie. Me109, model stosunkowo nowy kosztuje około 260€, a Corsair 399€. Mustang o podobnej rozpiętości jest modelem starszym i tańszym, a ma w zestawie podwozie składane pneumatyczne... Wszystkie są po prostu kawałkiem drewna i folii. Żeby Corsair miał składane podwozie, to różnica w cenie byłaby łatwiejsza do przełknięcia. Albo składane skrzydła. Cokolwiek. Ale nie, sposób wykonania wykazuje podobną jakość co Me109, a różnica wynosi ponad 100€. Dużo, nawet biorąc pod uwagę, że ma trzy warianty malowania, a Me109 tylko jeden. Odnoszę wrażenie, że ktoś tu z nas wała robi i tyle... Takie czasy, że w wielu dziedzinach życia tak traktuje się konsumenta. Ze strony Hangar 9: Starsze modele: P-51 Blue Nose 320$ - klejone połówki skrzydła, podwozie mechaniczne oparte na 1 serwie w zestawie Spitfire MK II 260$ - choć niesdotępny, klejone połówki skrzydła, podwozie mechaniczne oparte na 1 serwie w zestawie - lada moment wejdzie następca. Celuję, że nowy Spitfire będzie znowu w opcji 30+160+90$ Nowsze modele: ME 109 350$ - skrzydła dzielone, trzeba dokupić podwozie (160$), golenie (90$) = 600$ P-47 D-1 350$ - skrzydła dzielone, trzeba dokupić podwozie (160$), golenie (90$) = 600$ F4U-1A Corsair 390$ - skrzydło (chyba całe), trzeba dokupić podwozie (160$), golenie (90$) = 640$ Nikti nie mówił, że będzie lekko... Dla bardziej majętnych jest poprostu gotowy set. Nic nie trzeba kombinować, składa się jak klocki Lego.
Corsair LZ Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Mam wrażenie, że ceny niektórych modeli to niejako próba pozycjonowania ich jako "bardziej super" od innych. Pomijam fakt, że rzeczywiście mają czegoś więcej i są fajniejsze, że sprzeda ich się mniej a przygotowanie produkcji kosztuje itd, itd. Spróbujcie porównać to do np. cen zegarków, bywają skrajnie różne, a od pewnego i to wcale niezbyt wysokiego pułapu cenowego czas wszystkie pokazują perfekcyjnie. Nawet kariery polityczne łamią - i nadal te bardzo drogie mają wzięcie.. Skoro klient chce model bardziej ekskluzywny od innych, a nie chce, nie może, nie potrafi ( niepotrzebne skreślić) pójść w te jednostkowe wspaniałości - więc dostaje w ofercie ARF-a wedle potrzeb. Swoją drogą myślę, że fora o niektórych modelach przegląda o niebo więcej zainteresowanych tylko teoretycznie, chociaż nie z wyboru a z koniecznści, niemniej nazwa producenta wpada w oczy, może śni się nawet po nocach? Może działać! Swoją drogą, przed chwilą na RC Universe przeczytałem, że wspomniany w poprzednim moim poście duży Mustang z H9 nie dostanie silnika, dla którego był projektowany, czyli Evo 62 na wtrysku, projekt porzucono bo nie spelniał oczekiwań. EVO 62 będzie, później, i tradycyjnie gaźnikowy. I tu też ciekawe opinie na forum, od drwiny do pochwały za rzetelne podejście do tematu. A firma też odpowiada, wyjaśnia, niewątpliwie słucha głosu ludu . Oby z pożytkiem, więcy my wybierajmy wymarzone modele, planujmy, nie zapomnijmy o zbieraniu kasy! Silnik sie jakiś dopasuje , w końcu o tym jest tak wiele wpisów w wątkach poświęconym konkretnym modelom, czy ten inny silnik podejdzie?
Rekomendowane odpowiedzi