TomekH Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Te kabelki są przedłużeniem uzwojenia, co za tym idzie są emaliowane. Musisz porządnie oskrobać i oczyścić miejsce lutowania ostrym narzędziem, np nożykiem. 1
Jasik Opublikowano 28 Lipca 2015 Autor Opublikowano 28 Lipca 2015 Działa. Oskrobałem każde pojedyncze włókna i w końcu cyna zaczęła wiązać.Bardzo dziękuje wszystkim za pomoc i wyrozumiałość
Jasik Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Pojawił mi się kolejny problem Po wszystkich wcześniejszych problemach wymieniłem również piastę i śmigło na APC 6x4. Piasta nie jest zamontowana idealnie i nadaje niewielkie drgania silnikowi. ;/Podczas latania w pewnym momencie silnik strasznie słabnie. Wydaje mi się, że gdy latam na niższych obrotach ( spokojniej i z szybowaniem )dzieje się tak trochę później.Po wylądowaniu silnik jest strasznie ciepły. Po odczekaniu jakichś 5-10 minut, silnik trochę ochłodnie i znowu mogę latać.Wydaje mi się, że problem leży w przegrzewaniu się silnika.Czy w związku z tym mogę coś zrobić ? Jakieś dodatkowe chłodzenie ? Śmigło nie jest za duże do tego modelu ?Czy może problem leży w czymś innym ?
TomekH Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Może być tak że przegrzewasz silnik, ale bardziej prawdopodobne że pakiet ma za małą wydajność i spada w nim napięcie przy obciążeniu. Najlepiej po takim spadku mocy sprawdź napięcie pakietu, albo lepiej - każdej celi z osobna.
latacz Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 albo w którymś uzwojeniu masz niedolutowane kabelki. może niedokładnie się oskrobało... jakie śmigło miałeś przed kraksą? -zmieniłeś na takie samo ? bo może przeciążasz dobrze polutowany silnik. a może nadal jest źle polutowany ...
Rekomendowane odpowiedzi