Jano Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Jak zaczynasz latać to ustaw max.wychylenia , ster kierunku i lotki na 50-60% a wysokość o 10% więcej.Wiem to z własnego doświadczenia bo też zaczynam zabawę w rc.Ja miałem tendencję do dużych wychyłów drążków(latałem na 100%) przez co model był nerwowy i gwałtownie reagował. Za radą mądrzejszych zmieniłem te ustawienia na takie jak ci podałem i jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 dobrze rozumiem ze powyższe ustawienia to funkcja EPA w nadajniku? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Dokładnie tak Tost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 kolejne pytanie, a nie chcialbym zakladac nowego wątku w "aparaturach" bo po co ;p jesli mam nadajnik firmy futaba odbiornik corony z syntezą, to jakiej firmy zastosowac kwarc nadawczy? futaby?corona? czy skoro syneza po stronie rx to obojetnie jaka firma? pozdrawiam ;] licze na was Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 jakiej firmy zastosowac kwarc nadawczy? Przyjęło się, że najlepiej kwarc producenta apki... tfu, APARATURY! Nadajnika znaczy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Wsadziłem do mojej Futaby 9-tki kwarc nadawczy od Hitec-ka Flash 5x no i nie zadziałał.Nie wnikałem w szczegóły takiego zachowania się nadajnika, zapewne chodzi o sposób wzbudzenia kwarcu w generatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 ehh, wszystko mi sie myli, dziekuja panom za odpowiedzi, temu "pode mną" () też, to znaczy Sławkowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Nie ma kwarców z podwójną przemianą do nadajników! Nadajniki nie mają przemiany częstotliwości ( nie mówię tu o powielaniu częstotliwości ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 kwarc do nadajnika rownież z podwójną ;] Było na forum setki razy-taki kwarc nie istnieje. A jesli przypadkowo () zastosuje inny, roznica w dzialaniu bedzie dostrzegalna? i nie zadziałał. To chyba jest dostrzegalna różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Dzieki za pomoc co do kwarcu. Jest juz u mnie oryginalny Futaby Kolejne pytanie. Aby zaprogramować regulator musze miec podlaczony silnik, tak? Hamulec wylacze, czy się moze przydac i lepiej miec? Jaki ustawic Timing? Mam silnik BM 2410 Do wyboru mam:3*, 8*, 15*, 30*. Kompletnie nie wiem o co w tym chodzi, wiec prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Aby zaprogramować regulator musze miec podlaczony silnik, tak? Tak Hamulec wylacze, czy się moze przydac i lepiej miec? Jak masz śmigło stałe, to raczej się nie przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tost Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 OK, dzieki. Smigło mam stałe. timing ustawie na 15. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 13 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2008 Hamulec to sobie zostaw. Nawet jeśli masz śmigło stałe to stojące śmigło stawia mniejszy opór, poza tym zdecydowanie łatwiej ustawić je w poziomie do lądowania, co może być zbawienne przy kapotażu na małych kołach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.