collins Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam, Jako pierwszy heli, do nauki latania, zakupiłem Belta CP v1. Kilka lotów odbyłem na Zakupiłem również aparaturę TGY-i10 oraz odbiornik HK-T6A-V2... i pojawił się problem... Za nic nie mogę skonfigurować aparatury pod ten heli. W menu aparatury jest możliwość wybrania takiego układu: Tylko, że w heli układ jest taki: Przejrzałem chyba wszystkie możliwości ustawień, większość przetestowałem i żadne z nich nie daje poprawnego sterowania. Pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek_kr Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Wybierasz tryb HR3 i dodatkowo musisz prawidłowo ustawić reversy w aparaturze aby serwa chodziły poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dzięki za podpowiedź Dla mnie jednak to aż tak proste nie jest. Po ustawieniu reversów, doszedłem do punktu w którym poprawnie działa pochył we wszystkich kierunkach. Oczywiście jest pewne "ale", ponieważ throttle działa w odwrotnym kierunku i w całym zakresie jak w idel up. Nie podłaczyłem silnika więc nie wiem jak on się zachowuje. Przy ustawieniach w DX6i korzysta się z pitch curve, a w TGY-i10 tego nie znalazłem. Jeszcze powalczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacekecaj Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Cześć. Nie znam tej aparatury, wiec nie będę pisał bzdur - ale na stronie HK w opisie tej aparatury jest coś takiego - cytat: Helicopter functions: Throttle hold, mix, curve, pitch curve, swashplate mixing, type, ring, governor, gyroscope etc. więc funkcja pitch curve powinna być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Dziękuję Jacku za pomoc Czasami tak mam, że jak zbyt długo się w coś wpatruję to nie wiedzę tego czego szukam. W końcu udało mi się ustawić aparaturę, teraz pozostają jeszcze regulacje mechaniczne. Dla przestrogi mogę się pochwalić ustawionym "reversem" throttle co spowodowało taki efekt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Bo śmigłowce nie są dla każdego (tylko od pewnego stopnia "wtajemniczenia" gdy już wiemy, że kręcący się element może zrobić kuku) ... przede wszystkim ustawienie throttle hold na przełączniku, zdjęcie łopat i wykręcenie paddli z pręta jeśli już sprawdzamy czy głowica prawidłowo chodzi podczas pracy silnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Szczera prawda. Żeby tylko takie "straty" były, to jak dla mnie byłoby jeszcze nie najgorzej. Uszkodzenie spowodował tylny wirnik. Trzeba się uczyć na błędach, najlepiej cudzych Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Collins, aktualnie rownież zamierzam skonfigurować Tgy-i10 do pracy z TR450. Można sie z tobą skontaktować prywatnie aby poprosić o pomoc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Collins, aktualnie rownież zamierzam skonfigurować Tgy-i10 do pracy z TR450. Można sie z tobą skontaktować prywatnie aby poprosić o pomoc? Jasne. Jakby co na priva wysyłam dane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Hej Marek/Collins - chciałbym prosić o kontakt i pomoc w skonfigurowaniu tej aparatury z T-REXem. Poprzednio nie wyszło, T-REX się rozleciał w czasie lotów z inną apką teraz mam nowego. Proszę o kontakt na marek.chmara@plusnet.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 A konkretnie z czym macie Panowie największy kłopot? Może dam radę jakoś pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Koledzy. Od Belt CP oderwała się część tylnego wirnika z łopatą. Szukam kogoś znajomego z wykrywaczem metali, żeby ją odnalazł... Jednak nie wiem w jakim będzie stanie dlatego rozglądam się za nową częścią. Jest trudno namierzyć, ale znalazłem taką skrzynkę do Trex 450 V2 V3 PRO. Będzie pasować? Ktoś robił taką zamianę, pasek zębaty jest taki sam, mocowanie skrzynki wejdzie na belkę ogonową Belt CP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Da się upchnąć. Pasek pasuje, średnica belki ogonowej jest ta sama, b chyba nawet dało się stosować zamiennie. Kiedyś był na internetach poradnik jak upchnąć całą głowicę z copterx oraz skrzynkę ogonową. http://www.helifreak.com/showthread.php?t=107467&page=14 Co prawda to o głowicy, jak wygrzebię zwłoki mojego belta to Ci podeślę zdjęcia. Mam mnóstwo części do niego tak swoją drogą, zasadniczo starczy na złożenie dwóch . Miałem go przerobić na direct drive cykliki czy jakoś to tak się nazywało, dlatego kupiłem do swojego skrzynkę i głowicę najtańsza chińską allu kompatybilną z tarotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Dzięki za odpowiedź, o to mi chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Pasek może powodować elektryzowanie modelu. Jeżeli można to lepiej wałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Nie ma w nim konwersji na wałek :-) Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 U mnie wygląda to tak jak na zdjęciach. Da się upchnąć, minusy są takie że wał główny trochę średnio pasuje i nie do końca uzyska się takie same kąty natarcia jak przy oryginalnym zestawie. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
collins Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Dzięki za zdjęcia. Jak pisałem, u mnie odpadło śmigło wirnika ogonowego, prawdopodobnie śruba nie była skręcona na klej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 To w takim razie chyba sam ten hub powinien pasować od dowolnej 450. Wiem że na pewno problem jest z tymi wałkami od oryginalnego zestawu do skrzynki ogonowej, bo od innych 450 chyba nie do końca pasują. Polecam Ci epheli.pl, tam masz ekspertów od heli, a wielu z nich miało belta, modyfikowali go więc na pewno Ci pomogą. Podobno dużo daje przejście na bezpośredni napęd tarczy sterującej, mniejsze luzy, stabilniejszy itd, ale rozwiązanie trochę problematyczne. Ewentualnie trzeba szukać ramy od cpx :-). Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi