Maybach Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Witam! Mam problem bo nie wiem czy dalej robić model... mianowicie gdy sklejam kadłub widzę że cos jest nie tak, okazjue sie ze ściąłem pod katem przednią część... mogę przykleić tak by podłoga była równa ale w tedy jest taka nierówność głęboka na 2-3 mm i długa na jakies 10 cm (ciołem to za pmoca krzywki)... da radę to przyszlifować papierem ściernym z dwóch stron, żeby było równo czy od nowa wycinac wszystko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarekJ Posted January 6, 2007 Share Posted January 6, 2007 Jak masz materiał to tnij jeszcze raz. To przy okazji będzie dobre ćwiczenie aby w przyszłości wychodziło Ci to co zamierzasz, a nie to co przypadkiem wyjdzie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybach Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 Spróbuje całą podłogę żywica z włóknem szklanym zrobić! Dobry pomysł? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 A robisz czołg czy samolot? Żywica jak najbardzie delikatnie przy wredze mocowania silnika. A dalej to już można Dragonem lub innym klejem. Pamiętaj że jak dobrze przyglebisz to i stal pwyginasz a czym większa masa tym wieksza energioa do rozproszenia po modelu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybach Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 Przy mocowaniu silnika na pewno zrobię żywicą, a ten mały ubytek zakleję klejem polimerowym Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Pokaz fotke bo moze przesadzasz z tą dziurą Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybach Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 No to wygląda tak: Nie wiem czy cały nowy kadłub robic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 chłopaku wyluzuj : Dzrobiłez ażurowanie kadłuba, weź papier ścierny 120 przeszlifuj krawędzie na okrągło i będzie cacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybach Posted January 8, 2007 Author Share Posted January 8, 2007 No przeszlifuje... ale myslałem że takie cos ma znaczenie.... wkoncu pierwszy samolot i chce zeby latał A najgorzej bedzie ze skrzydłami, nie wiem o co wogóle chodzi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacqubes Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Jesli masz problem ze skrzydłami depronowymi to pooglądaj różne tematy, gdzie jest pokazane krok po kroku. Ew. styropianowe rdzenie wytnij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Oczywiscie ze każed złe wykończenie ma wpływ na wynik ostateczny,ale weż poprawkę że nie od razu Rzym zbudowali i sporo trzeba się nauczyc aby wszystko wychodziło dobrze już za pierwszym razem. Poza tyum szanse na długie życie pierwszego modelu so mizerne więc na pewno przy następnych będziesz miał już więcej doswiadczenia i zrobisz lepiej. Co do skrzydła to napisz jaki model robisz (elektryczny domyslam się) i będziemy Ci wszystko podpowiadać. Spokojnie nie od razu Łosie sie buduje. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maybach Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Jeżeli zastosuje do tego modelu Zefirka silnik speed400 6V ze smigłem bezposrednim 6x3 GWS zamiast speed280 to bedzie róznica w lataniu? Przesunięty SC albo coś innego? :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 SC jest ustawiany dla danej konstrukcji i jest w stałum miejscu niezależny od wposażenia. Co do różnicy to będzie widoczna na napędzie bezpośrednim odel będzie szybszy :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.