Adrian77774 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Witam niedawno chciałem odpalic silniczek samozapłonowy ale on wogóle nie zasysa paliwa a jak mu probuje troche wstrzyknąć to tylko to wyrzuca poprzez tłumik wcale nie zapala. Co może być tego przyczyną???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Jaki to silnik,w jaki sposób zasysa mieszankę, przez wał,membranę czy dysk ? Najprościej, rozkręć go przemyj w nafcie poskładaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Zasysa mieszank poprzez wal mam dwa takie same i dzieje sie to samo ale sproboje przeczyscic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Napisz coś więcej jaka pojemność, co to za wynalazek(marka,nazwa) jakie paliwo. http://www.old.modelarstwo.org.pl/technika/inne/uss/index.html poczytaj trochę tu masz wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 MVVS 1.5cm3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 a na pewno używasz paliwa do silników samozapłonowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Nie wlewam mu wodę do gaźnika. No pewnie że zapodaje mu rozrobionego eteru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Ale nie tak ostro kolego! Spokojnie , najpierw przeczyść go zobacz czy cos to dało , zapoznaj się z nim lepiej.A jesli nic nie działa na niego to rozpatrzymy inne rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kareks Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 A ten eter to suchy chociaz jest czy jakis medyczny z 2% wody. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 To nie jest medyczny pisze na nim dwuetylowy a za tamta wypowiedz to przepraszam jak chcecie usune lub poprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Spoko! Ale pamietaj że w modelarstwie niema czasu na pośpiech.Powolutku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Adrian napisz jakie dokładnie paliwo stosujesz (skład) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
throd Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 jesli paliwo masz dobre to zrob tak. Odkrec przeciwtlok na maxa podlej paliwa strzykawka z igla bezposredni na tluk i krec krec krec jesli naet nie prychnie dokrec przeciwtlok i krec dalej nie zaskoczy dokrec i dalej machaj. Jesli kompresje ma wlasciwa w wiedz ze samozaplon ma ja znacznie wieksza od zarowego to nie ma sily musi zawarczac. jak da jakas oznake zycia to wlej pare kropel paliwa do gardzieli gaznika i na cylinder doslownie odrobinke pokrec i powinien zalapac. Jesli zalapie to potem trzeba pokombinowac igla gaznika aby ustawic mieszanke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 MVVS 1,5 samozapłony chodzą bardzo dobrze, nie powinieneś mieć najmniejszych kłopotów z jego odpaleniem. Zadaj właściwego paliwa (w równych proporcjach eter dietylowy, nafta i olej mixol), umieść zbiorniczek jak najbliżej silnika i tak, żeby poziom paliwa był dokładnie na poziomie igły gaźnika. DOKŁADNIE !!!! Dokręć igłę na maxa, odkręć o jakieś 1,5-2 obrotu (normalne silniki wymagają 2,5-3, ale mvvs wymagają mniej). Upewnij się że nie ma paliwa na tłoku, i tak dokręcaj śrubę kompresji żeby dotknęła do tłoka (tylko z wyczuciem, żebyś korbowodu nie skrzywił) i odkręć o 1,5 obrotu. Od tych ustawień rozpoczynasz palenie silnika, zassaj troche paliwka zatykając gaznik i przekracajac smigło (ale nie o pełen obrót, tylko jakieś 20-30st przed sprezaniem- to widac po węzyku czy nabiera paliwa). Potem owijasz palce starymi majtkami (druga wersja mówi, że skarpetką) i przekrecasz smigiełko. Ale - trzeba to zrobić ENERGICZNIE, czyli to musi byc naprawdę szybki ruch , niektóre motorki trzeba porządnie wręcz walnąć, ale MVS pali ładnie bez zbędnej agresji. Jeśli nie pomaga, lejesz 2-3 krople paliwa na tłok (nie więcej) i jazda, jeśli nie pali powoli zwiększasz kompresję o 1/8 obrotu i odkręcasz igłę też o jakieś 1/4 obrotu, aż zacznie gdakać. Silniki jak już chodzi, to regulacja jest prosta - lekko dokręcasz kompresję, aż zacznie gwizdać, a potem dokręcasz igłę aż prawie zgaśnie, i wtedy lekko odkręcasz. Dobry samozapłon można niemalże regulować kompresją prawie jak gaźnikiem RC, a MVS jest bardzo dobrym silnikiem, musi chodzić. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian77774 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Ok sproboje w poniedzialek go odpalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.