Jump to content

Silnik samozapłonowy POMOCY!!!


Adrian77774

Recommended Posts

Posted

Witam niedawno chciałem odpalic silniczek samozapłonowy ale on wogóle nie zasysa paliwa a jak mu probuje troche wstrzyknąć to tylko to wyrzuca poprzez tłumik wcale nie zapala. Co może być tego przyczyną????

Posted

Jaki to silnik,w jaki sposób zasysa mieszankę, przez wał,membranę czy dysk ?

Najprościej, rozkręć go przemyj w nafcie poskładaj .

Posted

Ale nie tak ostro kolego! Spokojnie , najpierw przeczyść go zobacz czy cos to dało , zapoznaj się z nim lepiej.A jesli nic nie działa na niego to rozpatrzymy inne rzeczy

Posted

jesli paliwo masz dobre to zrob tak. Odkrec przeciwtlok na maxa podlej paliwa strzykawka z igla bezposredni na tluk i krec krec krec jesli naet nie prychnie dokrec przeciwtlok i krec dalej nie zaskoczy dokrec i dalej machaj. Jesli kompresje ma wlasciwa w wiedz ze samozaplon ma ja znacznie wieksza od zarowego to nie ma sily musi zawarczac. jak da jakas oznake zycia to wlej pare kropel paliwa do gardzieli gaznika i na cylinder doslownie odrobinke pokrec i powinien zalapac. Jesli zalapie to potem trzeba pokombinowac igla gaznika aby ustawic mieszanke.

Posted

MVVS 1,5 samozapłony chodzą bardzo dobrze, nie powinieneś mieć najmniejszych kłopotów z jego odpaleniem. Zadaj właściwego paliwa (w równych proporcjach eter dietylowy, nafta i olej mixol), umieść zbiorniczek jak najbliżej silnika i tak, żeby poziom paliwa był dokładnie na poziomie igły gaźnika. DOKŁADNIE !!!!

Dokręć igłę na maxa, odkręć o jakieś 1,5-2 obrotu (normalne silniki wymagają 2,5-3, ale mvvs wymagają mniej). Upewnij się że nie ma paliwa na tłoku, i tak dokręcaj śrubę kompresji żeby dotknęła do tłoka (tylko z wyczuciem, żebyś korbowodu nie skrzywił) i odkręć o 1,5 obrotu. Od tych ustawień rozpoczynasz palenie silnika, zassaj troche paliwka zatykając gaznik i przekracajac smigło (ale nie o pełen obrót, tylko jakieś 20-30st przed sprezaniem- to widac po węzyku czy nabiera paliwa). Potem owijasz palce starymi majtkami (druga wersja mówi, że skarpetką) i przekrecasz smigiełko. Ale - trzeba to zrobić ENERGICZNIE, czyli to musi byc naprawdę szybki ruch , niektóre motorki trzeba porządnie wręcz walnąć, ale MVS pali ładnie bez zbędnej agresji. Jeśli nie pomaga, lejesz 2-3 krople paliwa na tłok (nie więcej) i jazda, jeśli nie pali powoli zwiększasz kompresję o 1/8 obrotu i odkręcasz igłę też o jakieś 1/4 obrotu, aż zacznie gdakać.

Silniki jak już chodzi, to regulacja jest prosta - lekko dokręcasz kompresję, aż zacznie gwizdać, a potem dokręcasz igłę aż prawie zgaśnie, i wtedy lekko odkręcasz. Dobry samozapłon można niemalże regulować kompresją prawie jak gaźnikiem RC, a MVS jest bardzo dobrym silnikiem, musi chodzić.

pzdr

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.