mikon Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, Jeśli mogę coś poradzić to przeczytaj mój opis oblotu pipera i wszystko jasne !! Pozdrawiam. O który opis chodzi? Na pfmrc widzę jedynie krótkiego posta w którym napisałeś że ładnie lata, żadnych szczegółów technicznych. @mario -> asystowałem koledze w próbach oblotu, SC został przesunięty do przodu (obecnie wypada między 1/4 a 1/3 cięciwy licząc od natarcia) - model nadal lata "drewnianie". Dodanie mocy powoduje masakryczne zadzieranie i w efekcie "harriera" zamiast normalnego lotu. Silnik ma w tej chwili dodatkowy skłon w stosunku do fabrycznego (ustalonego położeniem firewalla) - stąd pytanie: ile mm od natarcia mają ustawione SC blackhorse'owe Pipery ? Kąt natarcia skrzydła i kąt zaklinowania statecznika ustalony jest konstrukcyjnie, nie ma możliwości błędu (chyba że konstrukcja do :ass: ) Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Środa Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 zastanawiasz się nad silnikiem, więc sugerowałem,aby to był os ( mój ma spory zapas ) ponieważ zero z nim klopotu a ASP to niestety nie jest dobry wybór przynajmniej moim zdaniem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 zastanawiasz się nad silnikiem, więc sugerowałem,aby to był os ( mój ma spory zapas ) ponieważ zero z nim klopotu a ASP to niestety nie jest dobry wybór przynajmniej moim zdaniem. Pozdrawiam. Ten model nie ma problemu z silnikiem, tylko z własnościami lotnymi. Problem z nabraniem prędkości nie wynika z braku mocy, tylko z tego że jak mocy dostanie to od razu makabrycznie zadziera. Wbrew Twojej opinii, ASP (przynajmniej 4t) jest całkiem przyzwoitym silnikiem. Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_B Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Witam. Czy ktoś z Was miksował klapolotki w tym modelu? Jakieś wrażenia ? Pozdrawiam Daniel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Wbrew Twojej opinii, ASP (przynajmniej 4t) jest całkiem przyzwoitym silnikiem. posiadam 3 silniki ASP jestem zadowolony ... pewno 4 takty są jeszcze lepsze ... ale ja na 2wu suwa nie narzekam:) może trafiłem na dobre egzemplarze;) chociaż myśle , że nie o to chodziło... bo z jednym silnikiem ASP 46II miałem problem ... nie umiałem wyregulować w tym był problem teraz każdy chodzi jak zegarek pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 ... bo z jednym silnikiem ASP 46II miałem problem ... nie umiałem wyregulować ... Czy nie objawiało się to tak, że przy dobrze wyregulowanych obrotach wolnych i maksymalnych, na pośrednich się zalewał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Czy nie objawiało się to tak, że przy dobrze wyregulowanych obrotach wolnych i maksymalnych, na pośrednich się zalewał? miałem problem taki że: po dodaniu gazu silnik nie zbierał się zbyt szybko i momentami gasnął ,a w locie przy tym ustawieniu to dławił się non stop ...ale nie umiałem tego wyregulować ...a to był tylko i wyłącznie gaźnik:) albo miał zbyt ubogą mieszankę albo zbyt wysoką teraz regulacja nie sprawia mi trudności i radzę sobie z silnikami ASP bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Mercik Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Panowie, Ktoś w Piprze BH 1,8m zrobił te skrzydła dzielone ostatecznie, czy wszyscy kleją? Patrzę na instrukcję i jakoś nie mam przekonania do sensowności klejenia tych skrzydeł "do czoła". Bartek już o to pytał kiedyś - ale odpowiedzi nie było. Pozdro Brtz Mam pytanie do posiadaczy Pipera 1,8m Black Horse. Czy w tym modelu można zrobić skrzydła rozdzielne? W skrzydłach jest rurka do której wkałda się rurkę aluminiową ale w instrukcji jest, że powinno się włorzyć tą rurkę i skleić skrzydła ze sobą na stałe. Czy można to zrobić jakoś inaczej aby można było rozkładać skrzydła do transportu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 - czego dotyczy to pytanie? sposobu na pozostawienie skrzydeł w dwóch elementach? Instrukcja przewiduje sklejenie i proponuję tego nie zmieniać. Będą luzy na rurce a zastrzały są tylko imiatcją. Jeżeli nie skleisz to będziesz musiał je wzmocnić aby pracowały na podparcie. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Mercik Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 dziękuje MS. właśnie tego dotyczyło to pytanie, które niejako ponowiłem - gdyż kilka stron wcześniej, w tym samym wątku zadał je bezskutecznie inny Kolega. O pozostawienie skrzydeł w formie dzielonej z uwagi na komfort transportowy Czyli mówi się trudno. Klej, tkanina szklana, żółty oracover i nie ma co kombinować Pozdro Brtz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.