Skocz do zawartości

Super Air - Black Horse i ASP .61


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co powstanie z modelu trenerka dolnopłata, którego producent przewidział do spokojnego latania i dużo za dużego silnika?

 

Opublikowano

Witam. A ja mam pytanie jaka jest waga modelu bez paliwa i do lotu? Mam ten model (jeszcze nie latany) i wychodzi 2470/2650.

Opublikowano

Też nie całe 3 kilo. Model się świetnie wyważa pakietem nimhów. Z moim ASP poszło jeszcze tylko 50 gramów ołowiu na ogon. Tylko zwróć uwagę, że ja mam podwozie pod kadłubem, nie ma  skrzydłach, tak jak jest fabrycznie.

Opublikowano

Ja podwozie też chcę dać pod kadłubem. Czekam na przegięcie duralu na prasie krawędziowej dużym promieniem, bo "na ostro" przy pierwszej próbie szlag je trafił. Silnik mam mniejszy/lżejszy (os max 32sx) i mi wychodzi 120 gramów ołowiu na dziób. Spróbuje dać ni-mh przed zbiornik, bo teraz mam przed serwem gazu.

Opublikowano

Warto bo o dziwo te silniki dużo potrafią. Ja podwozie mam węglowe i powiem, że prędzej kadłub złamie się za skrzydłem niż połamię podwozie.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.