zipek Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Co powstanie z modelu trenerka dolnopłata, którego producent przewidział do spokojnego latania i dużo za dużego silnika?
ali1983 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Witam. A ja mam pytanie jaka jest waga modelu bez paliwa i do lotu? Mam ten model (jeszcze nie latany) i wychodzi 2470/2650.
zipek Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Też nie całe 3 kilo. Model się świetnie wyważa pakietem nimhów. Z moim ASP poszło jeszcze tylko 50 gramów ołowiu na ogon. Tylko zwróć uwagę, że ja mam podwozie pod kadłubem, nie ma skrzydłach, tak jak jest fabrycznie.
ali1983 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Ja podwozie też chcę dać pod kadłubem. Czekam na przegięcie duralu na prasie krawędziowej dużym promieniem, bo "na ostro" przy pierwszej próbie szlag je trafił. Silnik mam mniejszy/lżejszy (os max 32sx) i mi wychodzi 120 gramów ołowiu na dziób. Spróbuje dać ni-mh przed zbiornik, bo teraz mam przed serwem gazu.
idfx Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Idzie jak burza Ciekawe jak mi się sprawdzi w tym modelu : http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47742-jitterbug-sprawozdanie-z-budowy/ Zrezygnowany miałem zmieniać silnik na mocniejszy, ale może jednak warto spróbować.
zipek Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 Warto bo o dziwo te silniki dużo potrafią. Ja podwozie mam węglowe i powiem, że prędzej kadłub złamie się za skrzydłem niż połamię podwozie.
Rekomendowane odpowiedzi