KLAKu Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Aaaa to ja wiem, myślałem ze już coś gorszego uczyniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Za co ukarałeś naprawdę ładny model taką owiewką kabiny Przy najbliższej okazji bym ją wymienił. Chodzi o kształt. Reszta, jak już pisałem, naprawdę mi się podoba. Aaaa to ja wiem, myślałem ze już coś gorszego uczyniłem Pokrycie zawsze zaburza wyważenie. Sprawdź, jak Robert radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Sprawdze i tak bym to zrobił . A co do owiewki to nie wiem jak ja zrobić :/ Mam nadzieje ze po pierwszym locie nadal bedzie taki ladny, to wtedy pomyśle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Sprawdze i tak bym to zrobił . A co do owiewki to nie wiem jak ja zrobić... Ściągnij sobie jakiekolwiek plany z przekrojami samej kabiny, albo kadłuba na wysokości kabiny. Zerknij na rzut boczny, zobacz, jakie ma proporcje, czy jest plaskata czy bardziej zaokrąglona. Zrób sobie szablony i ogień ! Sam się ostatnio męczyłem z oddaniem kształtu owiewki Zlina i też nie jest idealna, ale starałem się zachować wiernie proporcje i obrysy. To wcale nie jest łatwe, ale potem procentuje. Oszklenie kabiny (jak i maska silnika) rzuca się w oczy i powinno oddawać charakter oryginału. Nawet jeśli nie robimy makiety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 No i po oblocie. Dzika bestia, ale opanowałem Szkoda ze nie mam kamerzysty, pokazał bym jak się zachowuje w powietrzu. Pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 No to gratulacje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 21 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 No i mam filmik Zmieniłem silnik na gt2215/09 śmigło 10x5. Lądowanie słabe, wynik stresu wywołany kamera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 gratuluje oblotu I zazdroszcze, jaka waga ci wyszla do lotu?, mam Extre z depronu 3mm i az sie boje jej oblatac bo waga do lotu bedzie z 740gr z pakietem 1300/3s, a rozpietosc zblizona do rozpietosci twojej Extry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaspian Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Bardzo fajna robota! Chyba przymierzył bym się do czegoś podobnego... <: Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarz115 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Super lata! Gratulacje piękna wyszła :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dziękuje wszystkim Miro waga to 640g z pakietem 1800/3s. Dlaczego się boisz? Jaki masz silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozart Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Po tym filmie zabieram się za budowę tego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Dziękuje wszystkim Miro waga to 640g z pakietem 1800/3s. Dlaczego się boisz? Jaki masz silnik? silnik mam e maxa gf ale dalej nie pamietam tylko tyle ze ma 270 wat i ciag do 1200g , a boje sie bo jak twardsze ladowanie to w pyl z niej tylko zostanie , oblot planuje teraz po 28 czerwca bo zborza juz dos wysokie sa , filmik bedzie napewno w mojej relacji , pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 silnik mam e max GF2215/20 takze spokoje da rade, chodzi mi glownie o ladowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ja ladowałem na trawie, ale nie zawsze sie udawało. Teraz wole asfalt, chodz czasami robie pare podejsc do wyladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi