Skocz do zawartości

Fokker Eindecker 3


Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie eyepower to dobre aku.

dzisiaj zrobiłem pomiary silnik na max bieże ok 10 A-12 A i wyszło:

ok 2-3 min max pracy silnika potrafią oddać ponad 10A

później jest coraz gorzej z minuty na minute oddają dużo mniej okolo 8A puźniej 7A itd po okolo 6-8 min da rade jeszcze pociągnąć na ok 2/5 gazu (na połowie też ale bez ruszania sterami) i wtedy trzeba odrazu lądować bo za pare chwil odetnie silnik całkowicie

Takrze do motoszybowca są ok (tylko żeby go wynieść na odpowiednią wysokość) i do slowfly, a do akrobacji nie polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak wiadomo fokker miał wypadek Postanowiłem go naprawić.

Oto wyniki dzisiejszej pracy:

Wyciełem pęknięte części kadłuba, wkleiłem nowe i wzmocniłem łączenia dodatkowymi kawałkami depronu

dsc007981vy.jpg

 

dsc007975cx.jpg

 

Przy okazji zlikwiduje pewien błąd jaki był przed wypadkiem.Skrzydła zostały przyklejone 3 cm za daleko (źle odczytałem plany), a powinny być bliżej silnika.

I tu mam pytanie jak zrobić dźwigar żeby odrazu wyszedł skos skrzydeł??

Wcześniej zrobiłem to tak, że przeciołem dźwigar na samym środku pod kątem skleiłem i wzmocniłem (to była przyczyna tragedii bo puściło łączenie i wyrwało skrzydło).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.