jarek996 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Doszedl do mnie dzisiaj nowy nabytek : LASER 100 . Moim zamiarem byl zakup malej , dzialajacej benzyny. Jestem posiadaczem Saito FG 14 i 20 ( 20 juz sprzedana ) i bardziej zawodnych silnikow w zyciu nie mialem ! Rok prob , testow , zmian ustawien , a zawsze konczylo sie tak samo : gasl w powietrzu . Na szczescie moj PULSE 60 lata na zgaszonym jak szybowiec , wiec obylo sie bez kretow . Wracajac do LASERA , to chcialem kupic konwersje na benzyne , ale w ostaecznosci zamowilem oryginal. Naczytalem sie na ( glownie) angielskich forach , ze jest to WSPANIALY silnik. Moze nie powala waga i moca , ale poza tym to same plusy. Poniewaz latam rekraacyjnie , nie potrzbuje YAMADY lub podobnych ... Silnika jeszcze nie odpalalem , natomiast wkrecilem go juz do STIKa .60. Czekam na nowa apke ( dojdzie jutro ) , wtedy planuje podjechac na lotnisko , odpalic i zobaczyc jak toto chodzi. Silnik jest LEKKO uzywany ( byl faktycznie przez chwile benzyniakiem ) , wiec kosztowal mnie 190 funtow zamiast 255 ( nowy ). Byly wlasciciel przerabia silniki na benzyne i pisal , ze tylko go troche "probowal" aby miec cos na Youtuba ( oto MOJ Laser 100 , jeszcze jako benzyna - ). Jak tylko odpale podziele sie dalszymi informacjami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Ładny motorek, mam nadzieję że będzie też podobnie pracował i że będziesz zadowolony z nabytku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Tez mam taka nadzieje ! Podocieram go troszke w modelu ( bez latania ) , a reszta w powietrzu . Nie wiem na czym latac . Na LASERa stronie pisza TYLKO na syntetyku , gdzie indziej zeby jednak troche rycynki . No i on potrafi bez NITRA krecic ( choc zalecaja ok 5% ) !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 mam lasera V200 , zacny motorek, czyli mam tak jakby dwa Twoje, używam zwykłego contesta 10% i jest ok. ciekawostką jest to że producent zaleca traktować go jak dwa odzielne silniki, czyli instalacja paliwowa z 2 zbiorników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 7 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Na moim OS 62V latam na MECCAMO 15% do czterosuwow , ale chyba w przypadku Lasera bedzie to za duzo. W sumie oddzielnie sie kreca , to i dwa zbiorniki . Dobrze , ze gwiazdy dziewiatki nie produkuja , bo trzeba by latac samymi zbiornikami Jast faktycznie tak fajny w obsludze jak Angole opisuja na swoich forach ? Ustawienie gaznika klasycznie 2-2 1/2 ? Nie dostalem instrukcji , a na stronie producenta niewiele pisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi