robertus Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Mam taką zabawkę. Nie działa sterowanie. Zasilane 6x1,5V, w wyjmowanym koszyczku. Na koszyku jest napisane również 6x1,2V Rozkręciłem go Napęd jest dość interesujący bo ma mechanizm różnicowy. Całość jest amortyzowana sprężynkami, również przód Mechanizm skręcania klasyczny jak dla zabawek, sterownie silniczkiem. Silnik napędowy i mechanizm jest sprawny. Chciałbym go reanimować. Zastanawiam się jakiego regulatora potrzebuję, poza tym, ze dwukierunkowego. Silniczek ma wymiary: średnica 24mm, długość 31mm. Może ktoś podpowie. Chciałbym go zasilać pakietem 7,2V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 OK, chyba taki podpasuje, z resztą nie ma o mniejszym amperażu. http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=44313 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Moje Porsche się robi. Wykombinowałem taki sposób sterowania przednimi kołami. Najprostszy jaki tylko może być, przykleiłem dźwignię serwa na CA, nie przykręcałem, bo może w razie kraksy oderwie się zamiast niszczyć zęby w serwie. Serwo do sterowania to HK 939MG o momencie 2,5kg, powinno wystarczyć. I już wszystko ułożone Nawet działa, tylko baterie miałem słabe Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć instrukcję: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uploads/981938200X275523X12.pdf Co to znaczy protection on/off przy record neutral point, sądzę, że to chodzi o manetkę gazu, ale do czego ta ochrona? Co to practice/climbing mode? Jeśli jest możliwe to chciałbym zaprogramować kontroler tak aby stopniowo dodawał mocy aby mi zębatek nie pozrywało A przy zmianie kierunku nastąpiło zatrzymanie a potem jazda w drugą stronę, również z tego względu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Nawet to jeździ. Na razie ograniczyłem zakres gazu na 60% nie jestem pewny jakim napięciem był wcześniej zasilany silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaderjk Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Climbing według mnie oznacza ze masz gaz od razu w przód i w tył tzn rock crawler'y mają tak ze nie ma hamulca. To Ty chyba ustaw practice. Co do protection to oznacza że wykryje lipo 3s np i wie kiedy pakiet pusty to wtedy ograniczy albo odetnie gaz. Czym syn steruje? Jaka aparatura? Pistoletowa masz? Ja mam taką : http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__44693__Quanum_2_4Ghz_3ch_Pistol_Grip_Tx_Rx_System.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Zwykłą, Flysky-i6, Sterowanie na prawym drążku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkozi Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Ciekawy temat, mam podobny samochodzik tyle że Audi i wydaje mi się, że ma identyczne graty w środku. Jak go wykopię to może też sobie go reanimuję. Fajna zabawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi