japim Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Wlacza hamulec smiglem. W locie w dol mozesz zdjac gaz, nie koniecznie do zera, a smiglo krecac sie w sposob kontrolowany (hamowany) bedzie stawialo wiekszy opor niz zatrzymane calkowicie albo wiatrakujace swobodnie. W ten sposob dodatkowo mozesz regulowac predkosc np w petli kiedy jestes w fazie opadania. Inaczej: hamulec zalaczony na 100% - ustawia smiglo w choragiewke - brak obrotow w locie - minimalne opory - tak dziala obecnie prawie kazdy ECS hamulec zalaczony powiedzmy w 50% - smiglo obraca sie pol-swobodnie - srednie opory - dzieki funkcji F3A brake brak hamulca - smiglo obraca sie swobodnie - maksymalne opory Dzieki F3A brake - mozesz ustawiac sobie swoje srednie opory - w ktorym momencie sie wlaczaja. http://www.gbrcaa.org/smf/index.php?topic=2342.0 http://www.canadaf3a.org/f3a_tech_report.htm 2
diabolo Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2015 dzięki wielkie za wyjaśnienie spróbuje ustawić ten hamulec
Rekomendowane odpowiedzi