Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlacza hamulec smiglem.

 

W locie w dol mozesz zdjac gaz, nie koniecznie do zera, a smiglo krecac sie w sposob kontrolowany (hamowany) bedzie stawialo wiekszy opor niz zatrzymane calkowicie albo wiatrakujace swobodnie. W ten sposob dodatkowo mozesz regulowac predkosc np w petli kiedy jestes w fazie opadania.

 

Inaczej:

hamulec zalaczony na 100% - ustawia smiglo w choragiewke - brak obrotow w locie - minimalne opory - tak dziala obecnie prawie kazdy ECS

hamulec zalaczony powiedzmy w 50% - smiglo obraca sie pol-swobodnie - srednie opory - dzieki funkcji F3A brake

brak hamulca - smiglo obraca sie swobodnie - maksymalne opory

 

Dzieki F3A brake - mozesz ustawiac sobie swoje srednie opory - w ktorym momencie sie wlaczaja.

 

http://www.gbrcaa.org/smf/index.php?topic=2342.0

http://www.canadaf3a.org/f3a_tech_report.htm

  • Lubię to 2
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.