Skocz do zawartości

DLA56 nieprawidłowe przejście z wysokich na niskie obroty


wdanilowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Próbuje od kliku tygodni rozwiązać problem, jaki mam z moim silnikiem DLA56. Silnik reguluję na ziemi niskie obroty w zakresie 1800-2000tys, wysokie oraz przejście. Niskie ok, wysokie ok. przejście z niskich na wysokie ok. Przejście z wysokich na niskie problem, silnik nie schodzi na 2000obr. Ustawia się na około 3500 obr. Po około 10 sekundach wraca na 2000 obrotów. Wymieniłem gaźnik oraz rozrząd membranowy. Nie mam pomysłu, co może być przyczyną takiego stanu, ale jest on bardzo uciążliwy szczególnie przy lądowaniu.

 

pozdrawiam

Włodek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gaznik nie jest umieszczony jakos dziwnie pod maska? Chodzi mi o to czy obracajace sie smiglo nie pompuje powietrza pod obudowe i zebys nie wiem jak chcial to zawsze bedziesz mial zbyt uboga mieszanke i podwyzszone obroty...

 

Temat tego silnika byl juz omawiany u nas na forum:

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44477-problem-z-silnikiem-benzynowym-dla-56/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gaznik nie jest umieszczony jakos dziwnie pod maska? Chodzi mi o to czy obracajace sie smiglo nie pompuje powietrza pod obudowe i zebys nie wiem jak chcial to zawsze bedziesz mial zbyt uboga mieszanke i podwyzszone obroty...

 

Temat tego silnika byl juz omawiany u nas na forum:

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44477-problem-z-silnikiem-benzynowym-dla-56/

Tak był omawiany, ale takiego przypadku nie znalazłem. Model w którym  znajduje się silnik to YAK 54 latam bez owiewki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.