wdanilowicz Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Próbuje od kliku tygodni rozwiązać problem, jaki mam z moim silnikiem DLA56. Silnik reguluję na ziemi niskie obroty w zakresie 1800-2000tys, wysokie oraz przejście. Niskie ok, wysokie ok. przejście z niskich na wysokie ok. Przejście z wysokich na niskie problem, silnik nie schodzi na 2000obr. Ustawia się na około 3500 obr. Po około 10 sekundach wraca na 2000 obrotów. Wymieniłem gaźnik oraz rozrząd membranowy. Nie mam pomysłu, co może być przyczyną takiego stanu, ale jest on bardzo uciążliwy szczególnie przy lądowaniu. pozdrawiam Włodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Czy gaznik nie jest umieszczony jakos dziwnie pod maska? Chodzi mi o to czy obracajace sie smiglo nie pompuje powietrza pod obudowe i zebys nie wiem jak chcial to zawsze bedziesz mial zbyt uboga mieszanke i podwyzszone obroty... Temat tego silnika byl juz omawiany u nas na forum: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44477-problem-z-silnikiem-benzynowym-dla-56/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wdanilowicz Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Czy gaznik nie jest umieszczony jakos dziwnie pod maska? Chodzi mi o to czy obracajace sie smiglo nie pompuje powietrza pod obudowe i zebys nie wiem jak chcial to zawsze bedziesz mial zbyt uboga mieszanke i podwyzszone obroty... Temat tego silnika byl juz omawiany u nas na forum: http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44477-problem-z-silnikiem-benzynowym-dla-56/ Tak był omawiany, ale takiego przypadku nie znalazłem. Model w którym znajduje się silnik to YAK 54 latam bez owiewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tu masz identyczny problem: http://www.rcuniverse.com/forum/gas-engines-142/10708910-dla-56-rpm-high-10sec-when-tx-idle.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wdanilowicz Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Tu masz identyczny problem: http://www.rcuniverse.com/forum/gas-engines-142/10708910-dla-56-rpm-high-10sec-when-tx-idle.html Dziękuje za link ale niestety, nie znam na tyle angielskiego bym zrozumiał o co chodzi a i translator nie bardzo sobie z tym tekstem radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 W skrocie - wszyscy sugeruja ze igla wolnych obrotow jest zbyt uboga. Trzeba ja wzbogacic - co wiaze sie z ponowna regulacja gaznika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wdanilowicz Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Wczorajsze popołudnie poświeciłem na regulację silnika DLA 56 . Wzbogacanie mieszanki niewiele dało poza tym że silnik pracował na przelaniu. Zmiany ustawień gaźnika nie zmieniały sytuacji widocznie ten silnik tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi