Jano Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 Jak jesteś człowiekiem towarzyskim i nie lubisz latać w samotności to na początek wystarczy Ci paliwo resztą podzielą się z Tobą koledzy.Czy nie bierzesz wogóle pod uwagę 4 takta?Uwierz mi że to najlepsze wyjście.
Raffik Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Opublikowano 20 Maja 2008 widze ze nic nikt juz nie ma ochoty napisac w temacie trenerek na prund... to pytanie z innej beczki: czy 6,5ccm wystarczy? 2-takt oczywiscie
Marcin Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 Zdecydowanie. Wg mnie powinieneś zainteresować się OS 46 LA - może i jako silnik spalinowy nie jest najmocniejszy, ale jego bezproblemowa eksploatacja i regulacja nie powinna zrazić Cię do spalin
kingofbongo Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 a może za napęd dać taki: AXI 2826/12 + APC 13x8 Electric (do trenerka do 2,5 kg jak znalazł) + regulator 40A (może być tani chińczyk) do tego 2 pakiety 3s 2200 połączone szeregowo (popularny format i do wykorzystania w wielu modelach do ok. 1 kg i małych helikach) ew. taki zestaw: Dualsky XM5050-8 motor, APC 13x 8E, Dualsky 60 A ESC + 3700 5s1p LiPo. podobno zastępuje silniki ".60 glow" (cokolwiek by to nie znaczyło - nie znam się w ogóle na spalinach)
hubert_tata Opublikowano 20 Maja 2008 Opublikowano 20 Maja 2008 widze ze nic nikt juz nie ma ochoty napisac w temacie trenerek na prund... Każdy ma swoje zdanie na temat wad i zalet napedów elektrycznych w naszych zastosowaniach. Ale akurat to nie wymaga dyskusji, ponieważ temat jest "Low Trainers 40 jako elektryk?" Ponieważ wystąpiła nazwa Dualsky, więc zobacz ten wątek u Alexa (dane, filmy, fotki): http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=6684&postdays=0&postorder=asc&highlight=xm+4250&start=0 i ten tutaj (w części to powtórzenie tamtego) : http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=753&highlight=piper+193 Na jednym takim silniczku (XM4250 CA-6) latało kilka modeli, od 1,5m funfly do 2m trenera np: Tak więc moim zdaniem tego rozmiaru silniczek załatwia elektryfikację spaliny "40" (i większej w zależnosci od typu). A wybór prąd/paliwo zależy tylko od Ciebie
Raffik Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Opublikowano 20 Maja 2008 good :] czyli mozna, kwestia dobrania odpowiedniej mocy silnika i pojemnosci pakietow dziekuje za watki - juz lece ogladac. Jak bedzie decyzja o skladaniu - bede mu zamieszczal relacje z budowy i oblotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.