Jano Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Jak jesteś człowiekiem towarzyskim i nie lubisz latać w samotności to na początek wystarczy Ci paliwo resztą podzielą się z Tobą koledzy.Czy nie bierzesz wogóle pod uwagę 4 takta?Uwierz mi że to najlepsze wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 ceny... :| moze jakies propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 widze ze nic nikt juz nie ma ochoty napisac w temacie trenerek na prund... to pytanie z innej beczki: czy 6,5ccm wystarczy? 2-takt oczywiscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 Zdecydowanie. Wg mnie powinieneś zainteresować się OS 46 LA - może i jako silnik spalinowy nie jest najmocniejszy, ale jego bezproblemowa eksploatacja i regulacja nie powinna zrazić Cię do spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofbongo Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 a może za napęd dać taki: AXI 2826/12 + APC 13x8 Electric (do trenerka do 2,5 kg jak znalazł) + regulator 40A (może być tani chińczyk) do tego 2 pakiety 3s 2200 połączone szeregowo (popularny format i do wykorzystania w wielu modelach do ok. 1 kg i małych helikach) ew. taki zestaw: Dualsky XM5050-8 motor, APC 13x 8E, Dualsky 60 A ESC + 3700 5s1p LiPo. podobno zastępuje silniki ".60 glow" (cokolwiek by to nie znaczyło - nie znam się w ogóle na spalinach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 widze ze nic nikt juz nie ma ochoty napisac w temacie trenerek na prund... Każdy ma swoje zdanie na temat wad i zalet napedów elektrycznych w naszych zastosowaniach. Ale akurat to nie wymaga dyskusji, ponieważ temat jest "Low Trainers 40 jako elektryk?" Ponieważ wystąpiła nazwa Dualsky, więc zobacz ten wątek u Alexa (dane, filmy, fotki): http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=6684&postdays=0&postorder=asc&highlight=xm+4250&start=0 i ten tutaj (w części to powtórzenie tamtego) : http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t=753&highlight=piper+193 Na jednym takim silniczku (XM4250 CA-6) latało kilka modeli, od 1,5m funfly do 2m trenera np: Tak więc moim zdaniem tego rozmiaru silniczek załatwia elektryfikację spaliny "40" (i większej w zależnosci od typu). A wybór prąd/paliwo zależy tylko od Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 good :] czyli mozna, kwestia dobrania odpowiedniej mocy silnika i pojemnosci pakietow dziekuje za watki - juz lece ogladac. Jak bedzie decyzja o skladaniu - bede mu zamieszczal relacje z budowy i oblotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.