rpg Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Witam Od lat korzystam z akcesorii Jeti, teraz chciałem migrować z MC-12 na bardzo udany nadajnik. Niecałe dwa tygodnie temu kupiłem w sklepie www polskiego dystrybutora Jeti aparaturę DS-14 + 2 odbiorniki i vario. Zamówienie dotarło w czwartym dniu roboczym. Problem w tym, że na obudowie nadajnika jest przylepiona plomba (dwie jedna na drugiej - zdjęcie w załączeniu) blokująca dostęp do wnętrza obudowy. Nie spodziewałem się takiej sytuacji - producent oferuje rozszerzenia do instalacji wewnątrz. Planowałem również rozbudowę nadajnika i zakup powiększonego akumulatora Jeti. Widziałem kilka nadajników z tej rodziny - żaden nie miał plomb. Nazajutrz po otrzymaniu przesyłki wysłałem e-mail na wskazany kontakt ze zdjęciem plomby i prośbą o rozwikłanie problemu, ten jak i kolejne dwa e-maile pozostały bez żadnej reakcji... Podobnie (anglojęzyczne) prośby przesłane do producenta tak z opisem problemu, jak i po prostu z prośbą o przesłanie warunków gwarancji... Nadajnik bez możliwości rozbudowy jest dla mnie nie do zaakceptowania. Nie rozumiem postępowania sprzedawcy jak i producenta. Zamiast korzystać ze sprzętu tracę czas na bezowocne próby kontaktu. Zostały mi dwa dni na odesłanie zamówienia do sprzedawcy (sprzęt nieużywany) - nie chce tego robić, nie po to kupiłem i zamawiać gdzie indziej ponownie, nie mogę jednak zrezygnować z gwarancji. Moje pytanie - czy ktoś miał podobne problemy z Jeti i jego dystrybutorem? Czy udało się je rozwiązać? Co mi radzicie?
samolocik Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Nasi dystrybutorzy zabezpieczają się na 10 sposobów aby potem nie uznać awarii i nie naprawić w ramach gwarancji. Rozumiem ich ale tylko częściowo ponieważ jednak zdażają się naciągacze. Z tego powodu kupuję w sklepie gdzie nie ma plomb shop.lindinger.at Przeczytaj warunki gwarancji na stronie sklepu, zażądaj telefonicznie oświadczenia mailowego do jutra? + przesłanie listem, że zezwalają Ci na instalację dodatków bez utraty gwarancji do nadajnika o konkretnym numerze seryjnym. Jak nie prześlą na początek mailem to odeślij im sprzęt jeżeli rzeczywiście chcesz dokłądać coś do nadajnika. W innym wypadku ryzykujesz, że będziesz musiał odeslać sprzęt bezpośrednio do seriwsu Jeti za granicę jeżeli coś się zepsuje. W sumie wyjdzie to kosztowo tak samo jak moja opcja zakupu za granicą więc pytanie gdzie kupisz taniej nadajnik aby za różnicę w cenie ew. kiedyś odeslać do serwisu zagranicznego... Generalnie nie muszą Ci odpowiadać ponieważ warunki dot. gwarancji zapewne są na stronie internetowej sklepu.
rpg Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Epilog Przedstawiciel dystrybutora po dwóch tygodniach i kilku e-mailach bez odzewu reaguje na telefon informując, że nie odpowiadał z powodu braku czasu... - przesyła poleconym priorytetem, uzgodnione ze mną, pisemne oświadczenie z numerem seryjnym nadajnika o nieprawidłowym oplombowaniu, ze stwierdzeniem, że przerwanie plomby nie spowoduje utraty gwarancji. W oświadczeniu jest wzmianka o swobodnym dostępie do wnętrza nadajnika w celu montażu oryginalnych akcesoriów. Producent, kilka dni później, odpowiada : to nie nasza plomba, rozwiąż sytuacje ze swoim dystrybutorem. Szkoda tylko, że wyjaśnienie problemu zajęło tyle czasu. Takie błędy powinno się prostować od ręki. Nadajnik (jak dla mnie) rewelacyjny zgodnie z oczekiwaniami... pozdrawiam Przemek
Rekomendowane odpowiedzi