Piotr33 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam.Stałem sie posiadaczem silnika jak w tytule.Niepokoi mnie sposób wyprowadzenia przewodów na zewnątrz obudowy.Wyprowadzone są prosto z uzwojeń i w żaden sposób nie zabezpieczone przed wyrwaniem nawet przypadkowym.Jestem z zawodu elektrykiem i dla mnie nie wygląda to jak powinno wyglądać.Czy to tylko moje nawiedzone spostrzeżenie czy większość silników wykonywana jest tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 wiekrzosc silnikow tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Absolutna większość tanich (najczęściej chińskich) silników tak ma. Dlatego tak łatwo się łamią druciki wewnątrz wiązki wyprowadzonej z silnika. Dobre (droższe) silniki, tak nie mają. Do zakończeń uzwojeń mają dolutowane miękkie linki w silikonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro-er1 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 no ja wlasnie tych tanich chinskich uzywam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr33 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Dzięki za informacje.Trzeba z uwagą się z nimi obchodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...