Piotr33 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Witam.Stałem sie posiadaczem silnika jak w tytule.Niepokoi mnie sposób wyprowadzenia przewodów na zewnątrz obudowy.Wyprowadzone są prosto z uzwojeń i w żaden sposób nie zabezpieczone przed wyrwaniem nawet przypadkowym.Jestem z zawodu elektrykiem i dla mnie nie wygląda to jak powinno wyglądać.Czy to tylko moje nawiedzone spostrzeżenie czy większość silników wykonywana jest tak samo?
bubu2 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Absolutna większość tanich (najczęściej chińskich) silników tak ma. Dlatego tak łatwo się łamią druciki wewnątrz wiązki wyprowadzonej z silnika. Dobre (droższe) silniki, tak nie mają. Do zakończeń uzwojeń mają dolutowane miękkie linki w silikonie.
miro-er1 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 no ja wlasnie tych tanich chinskich uzywam
Piotr33 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Dzięki za informacje.Trzeba z uwagą się z nimi obchodzić.
tymonidas Opublikowano 11 Września 2015 Opublikowano 11 Września 2015 Epoxy na zwojenie/wyprowadzenie drutów z silnika i powinno być lepiej. Swój Tricopter budowałem na silnikach DT750, więc łatwy dostęp do zwoi, ale ilość wibracji i usilne szukanie tego piekielnego kreta mogłoby "naruszyć" zwojenie. Zalałem klejem miejsce wyprowadzenia przewodów i jest ok. Warto uważać, żeby nie wprowadzić epoxy pomiędzy magnesy i zwojenie
Rekomendowane odpowiedzi