Skocz do zawartości

Silnik Redox 650/1000


Piotr33
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Stałem sie posiadaczem silnika jak w tytule.Niepokoi mnie sposób wyprowadzenia przewodów na zewnątrz obudowy.Wyprowadzone są prosto z uzwojeń i w żaden sposób nie zabezpieczone przed wyrwaniem nawet przypadkowym.Jestem z zawodu elektrykiem i dla mnie nie wygląda to jak powinno wyglądać.Czy to tylko moje nawiedzone spostrzeżenie czy większość silników wykonywana jest tak samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutna większość tanich (najczęściej chińskich) silników tak ma. Dlatego tak łatwo się łamią druciki wewnątrz wiązki wyprowadzonej z silnika. Dobre (droższe) silniki, tak nie mają. Do zakończeń uzwojeń mają dolutowane miękkie linki w silikonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Epoxy na zwojenie/wyprowadzenie drutów z silnika i powinno być lepiej. Swój Tricopter budowałem na silnikach DT750, więc łatwy dostęp do zwoi, ale ilość wibracji i usilne szukanie tego piekielnego kreta mogłoby "naruszyć" zwojenie. Zalałem klejem miejsce wyprowadzenia przewodów i jest ok. Warto uważać, żeby nie wprowadzić epoxy pomiędzy magnesy i zwojenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.