Skocz do zawartości

Sam nie wiem...


Łukasz69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem początkującem modelarzem-może jeszcze gorzej niż początkujący;). Mam mały problem. A więc kupiłem sobie model Beaver dhc-2 & i have a problems, a mianowicie doszedłem do momentu w którym montuje się te orczyki(nie wiem dokładnie jak to się nazywa, w każdym bądź razie takie długie pręciki metalowe) i nie pasują mi do takich plstikowych mocowan na lotkach. Więc mam je tak powiginac i skrócic żeby pasowały czy też nie.:PP

Z góry dziex za odpowiedzi

Pozdrawiam Łukasz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Modelmaniak zauważ że to bardzo bardzo początkujący modelarz i zwra canie mu uwagi w kątekście "kretyn" chyba nie jest na miejscu nie każdy ma 20 paro letnie doświadczenie chyba nie chcemy zrazić początkujących do tego forum :?: a wiem z własnego doświadczenia że uwagi wyrażone w ten sposó potrafią zrażić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł jest fatalny, a problem też dziwaczny:

Więc mam je tak powiginac i skrócic żeby pasowały czy też nie.:PP

Innego wyjścia nie ma, chyba, że wydłużysz model :D

 

Nie ma regulaminu, to więcej pracy dla adminów.

Inaczej będą mnożyć się tytuły hasła.

Już teraz na forum jest totalny bałagan, niedługo nic nie będzie można znaleźć.

 

PS Istotą bowdena jest pancerz, tu nic takiego nie ma, więc z pewnością nie jest to bowden.

Ja takie coś nazywam popychaczem (też nie wiem, czy prawidłowo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Istotą bowdena jest pancerz, tu nic takiego nie ma, więc z pewnością nie jest to bowden.

Ja takie coś nazywam popychaczem (też nie wiem, czy prawidłowo).