kosa Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Poszukuje instrukcji do aparatury optic 6 sport oczywiście po Polsku, szukałem w internecie ale nie widziałem... Może ktoś ma prywatna to prosiłbym o zeskanowanie jeśli byłaby taka możliwość.
kreis84 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Z tego co się orientuje, to Optic 6 Sport jest troszkę okrojoną wersją Optic 6. A instr. do Optica 6 możesz znaleźć np. tutaj.
tronic Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Chociaż temat nieco "przygasł" to dołączam się do prośby. Mam ten sam problem - brak polskiej instrukcji do tego radia. Jestem początkującym w RC. Radio Optic 6 sport i pozostałe wyposażenie kupiłem kilka dni temu. Oczywiście bawiłem się "na sucho" bez modelu całym tym osprzętem i tak pomiksowalem kanały, że serwa chodzą w różnych kierunkach. Zrobił się niezły bałagan. :cry: Szukałem instrukcji na różnych stronach ale niestety do tego radia nie ma. Mam instrukcję w j. angielskim i próbowałem przetłumaczyć na wersję krajową ale język techniczny (czyt. modelarski) to skomplikowany język - zwłaszcza dla początkującego. Jeśli więc ktoś ma takową instrukcję do tego radia w j. polskim to bardzo proszę o jakąś informację. Będę bardzo wdzięczny.
Gość Anonymous Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Mam taką instrukcję. Zainteresowani niech podadzą adres meilowy to prześlę skany.
gjery Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Jeśli komuś potrzebna taka instrukcja proszę pisać na PW.
khertal Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany polską instrukcją do optica,to zapraszam pod ten linkhttp://rcfangliwice.apnet.pl/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=223&view=view.download&catid=6&cid=198.