kosa Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Poszukuje instrukcji do aparatury optic 6 sport oczywiście po Polsku, szukałem w internecie ale nie widziałem... Może ktoś ma prywatna to prosiłbym o zeskanowanie jeśli byłaby taka możliwość.
kreis84 Posted May 21, 2008 Posted May 21, 2008 Z tego co się orientuje, to Optic 6 Sport jest troszkę okrojoną wersją Optic 6. A instr. do Optica 6 możesz znaleźć np. tutaj.
tronic Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Chociaż temat nieco "przygasł" to dołączam się do prośby. Mam ten sam problem - brak polskiej instrukcji do tego radia. Jestem początkującym w RC. Radio Optic 6 sport i pozostałe wyposażenie kupiłem kilka dni temu. Oczywiście bawiłem się "na sucho" bez modelu całym tym osprzętem i tak pomiksowalem kanały, że serwa chodzą w różnych kierunkach. Zrobił się niezły bałagan. :cry: Szukałem instrukcji na różnych stronach ale niestety do tego radia nie ma. Mam instrukcję w j. angielskim i próbowałem przetłumaczyć na wersję krajową ale język techniczny (czyt. modelarski) to skomplikowany język - zwłaszcza dla początkującego. Jeśli więc ktoś ma takową instrukcję do tego radia w j. polskim to bardzo proszę o jakąś informację. Będę bardzo wdzięczny.
Guest Anonymous Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Mam taką instrukcję. Zainteresowani niech podadzą adres meilowy to prześlę skany.
gjery Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Jeśli komuś potrzebna taka instrukcja proszę pisać na PW.
khertal Posted October 10, 2010 Posted October 10, 2010 Jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany polską instrukcją do optica,to zapraszam pod ten linkhttp://rcfangliwice.apnet.pl/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=223&view=view.download&catid=6&cid=198.
Robert Tomzik Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Witam, odświeżam trochę temat. Poszukuję polskiej instrukcji do Hitec Optic 6 Sport. Miałem ją fizycznie, ale diabeł ogonem przykrył... Będę wdzięczny. Pozdrawiam Robert
Recommended Posts
Archived