Łukasz99 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Z autopsji wiem, że Redox 40A nie posiada hamulca acz "spowalniacz" więc co byśmy nie robili składane śmigło się nie złoży w locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spad Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 witam ponownie problem nadal się pojawia silnik nadal kręci mimo tego że przepustnica jest na 0 sprawdzałem na innym silniku i to samo może jednak to wina regla ?! może przywrócenie ustawień fabrycznych by pomogło ? czy w ogóle jest taka opcja w programowaniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Zaprogramuj regulator z hamulcem od nowa z trymerem gazu maksymalnie w górę. Po zaprogramowaniu - przesuń trymer maks. w dół i spróbuj w locie. Jeśli objawy będą identyczne - pozostaje sprawdzić na innym regulatorze. --------------------- Dziwne, że jak wcześniej pisałeś - po kalibracji drążków objaw ustąpił, wykonałeś kilka lotów z prawidłowym zachowaniem regulatora ? Jak zrobisz ponowną kalibrację to objaw ustępuje ? Jeszcze nie spotkałem regulatora, który nie miałby powrotu do ustawień fabrycznych. To jest bardzo prymitywny regulator i funkcje do zmiany przez użytkownika nie powinny mieć najmniejszego wpływu na takie zachowanie. - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spad Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 kalibrowałem z trymerem, włączałem i wyłączałem hamulec. Na jakiś czas niby pomagało o ile nie był to zbieg okoliczności. wczoraj latałem po długiej przerwie i objaw jest ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Delikatnie mówiąc: tekst pow. niewiele mi mówi.... ------------------ Kalibracja - to drążki w nadajniku, jedna sprawa; programowanie regulatora - druga sprawa. Po kalibracji drążków w nadajników zaprogramuj regulator ponownie z przesuniętym trymerem gazu w górę. czyli programujesz dla węższego impulsu kanałowego. Następnie przetestuj w locie z trymerem przesuniętym w dół - powinien wchodzić na obroty przy trochę wyższym drążku gazu ale i zatrzymywać się trochę wyżej niż dotychczas. Jeśli nie masz innego regulatora do sprawdzenia - pożycz swój regulator koledze. Niech sprawdzi na swojej aparaturze. Jeśli będzie to samo - dziadowski regulator. Jeśli u kolegi będzie O.K. - dziadowski nadajnik..... - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karollo Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Witam Mam podobnie jak u Ciebie Krzysztof z tym gazem na aparaturze Graupner MX-12 35MHz. Jeśli uruchomię odbiornik gdy drążek gazu jest na 0 to czasem silnik się kręci (po dodaniu i odjęciu gazu z powrotem na zero). Rozwiązuję to w ten sposób że przed uruchomieniem odbiornika ustawiam drążek gazu lekko jedną kreseczkę w górę i dopiero uruchamiam odbiornik. To jest tylko sposób który działa ale nie rozwiązuje przyczyny problemu. Odbiornik to standardowy Graupner R700, regulator HobbyKing 25A. Widocznie coś jest na rzeczy z regulatorem, który zapamiętuje pozycję neutralną podczas uruchomienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spad Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 podłączyłem inny regulator i wszystko jest ok czyli wina spada na regiel a nie na silnik czy inną elektronikę może jakoś da się jeszcze uratować ten regulator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi