Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

witam ponownie

problem nadal się pojawia silnik nadal kręci mimo tego że przepustnica jest na 0

sprawdzałem na innym silniku i to samo może jednak to wina regla ?!

może przywrócenie ustawień fabrycznych by pomogło ? czy w ogóle jest taka opcja w programowaniu ?

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Zaprogramuj regulator z hamulcem od nowa z trymerem gazu maksymalnie w górę. Po zaprogramowaniu - przesuń trymer maks. w dół i spróbuj w locie. Jeśli objawy będą identyczne - pozostaje sprawdzić na innym regulatorze.

---------------------

Dziwne, że jak wcześniej pisałeś - po kalibracji drążków objaw ustąpił, wykonałeś kilka lotów z prawidłowym zachowaniem regulatora ?

Jak zrobisz ponowną kalibrację to objaw ustępuje ?

Jeszcze nie spotkałem regulatora, który nie miałby powrotu do ustawień fabrycznych. To jest bardzo prymitywny regulator i funkcje do zmiany przez użytkownika nie powinny mieć najmniejszego wpływu na takie zachowanie.

- Jurek

Opublikowano

kalibrowałem z trymerem, włączałem i wyłączałem hamulec. Na jakiś czas niby pomagało o ile nie był to zbieg okoliczności.

wczoraj latałem po długiej przerwie i objaw jest ponownie

Gość Jerzy Markiton
Opublikowano

Delikatnie mówiąc: tekst pow. niewiele mi mówi....

------------------

Kalibracja - to drążki w nadajniku, jedna sprawa;

programowanie regulatora - druga sprawa. Po kalibracji drążków w nadajników zaprogramuj regulator ponownie z przesuniętym trymerem gazu w górę. czyli programujesz dla węższego impulsu kanałowego. Następnie przetestuj w locie z trymerem przesuniętym w dół - powinien wchodzić na obroty przy trochę wyższym drążku gazu ale i zatrzymywać się trochę wyżej niż dotychczas.

Jeśli nie masz innego regulatora do sprawdzenia - pożycz swój regulator koledze. Niech sprawdzi na swojej aparaturze. Jeśli będzie to samo - dziadowski regulator. Jeśli u kolegi będzie O.K. - dziadowski nadajnik.....

- Jurek

Opublikowano

Witam ;) Mam podobnie jak u Ciebie Krzysztof z tym gazem na aparaturze Graupner MX-12 35MHz. Jeśli uruchomię odbiornik gdy drążek gazu jest na 0 to czasem silnik się kręci (po dodaniu i odjęciu gazu z powrotem na zero). Rozwiązuję to w ten sposób że przed uruchomieniem odbiornika ustawiam drążek gazu lekko jedną kreseczkę w górę i dopiero uruchamiam odbiornik. To jest tylko sposób który działa ale nie rozwiązuje przyczyny problemu. Odbiornik to standardowy Graupner R700, regulator HobbyKing 25A. Widocznie coś jest na rzeczy z regulatorem, który zapamiętuje pozycję neutralną podczas uruchomienia.

Opublikowano

podłączyłem inny regulator i wszystko jest ok czyli wina spada na regiel a nie na silnik czy inną elektronikę

może jakoś da się jeszcze uratować ten regulator ?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.