dukeroger Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witam serdecznie, zachecony opisem wzbogacilem swoj arsenal o ten samolot. Zawsze chcialem miec cos z paszcza rekina wiec nie do konca historyczne oznaczenia dostal (oznaczenia z http://www.callie-graphics.com/ ) Wiecej wnioskow z eksploatacji wkrotce. Na razie odczucia umiarkowane z przewaga pozytywnych (jest troche wgniotow, slabych wykonczen krawedzi, zle powklejanych plastikow - nic czego nie da sie poprawic, podwozie wyglada na jednak delikatne (drut otoczony plastikiem bez amortyzacji). w planie troche weatheringu i detali zuzyciowych, jak sie da zdjac kabine to kokpit do zrobienia, jak widac wydechy zdjete do malowania na jakis realny kolor. EDIT: Model oblatany w dlugi weekend. Szalu nie bylo; pozycja srodka ciezkosci z instrukcji jest chybiona, mialem przednia pozycje (55mm od krawedzi natarcia) i model mial ciezki ogon, nie bylo w tym lataniu za duzo przyjemnosci. Poczytalem po necie i z taka bateria jak moja na maxa do przodu ludzie dodaja 25g olowiu w dziob albo pakuja wiekszy pakiet. Czas lotu ok 6min na 4S 2250. Ma ktos jakies praktyczne doswiadczenia z LCoG?
dukeroger Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 witam ponownie, czas rozpoczac modyfikacje: 1. podwozie wymieniam na amortyzowane, w pelni metalowe i z makietowymi kolami: poza tym pilot robi wypad, takiego goscia: zastapi inny po waloryzacji, kokpit rowniez ma zaczac przypominac prawdziwy. Czy poleci ktos jakiegos kartonowca P-40N?
piopio101 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 A gdzie zakupiłeś to podwozie i koła?
dukeroger Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 kola hobbyking, podwozie tez tam bywa ale ze od czerwca na backorderze to zamowilem za $20 wiecej z RC CASTLE. status na dzis to podwozie wymienione, a kola chyba nie wejda trzeba by poglebic wneke pod kolami a i roznica w masie jest spora (kola makietowe to +100g) tak wyglada wneka pod podwoziem juz w ybranym miejscem pod mechanizm, uwaga: trzeba przeciac wzmocnienie w skrzydle, balem sie tej operacji ale to cienki pret i bez niego skrzydlo na sztywnosci nie traci. przednie owory mozna wykorzystac (maja pod spodem podparcie), na miejscu tylnych srub trzeba wkleic np kolek z twardego drewna. Moj mial 10mm dlugoscii jakies 5mm srednicy) tutaj przymiarki mechanizmu: zwrocic nalezy uwage ze podwozie ma 2 skoki regulowane sruba przy sprezynie, 2ga pozycja idealnie odpowiada wykosci podwozia w P-40. i finalnie zamontowany: tu uwaga do tego podwozia, zanim je zamontowalem musialem je rozebrac, nsmarowac i porzadnie poskrecac, tak jak przyszlo chodzilo glosno i przynajmniej jedno ciezko. nie ma w tej operacji zadnych specjlanych wyczynow, mechanizm jest prosty i bez polapek. Tylko jakos niedbale poskladany. Tutaj juz finalny efekt z oslonami (trzeba dremelkiem podpilowac zeby ladnie sie zamknely) zabieramy sie za kabine
dukeroger Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 pilot dotarl i zyskal barwy. Przy okazji calkiem niezly pilot, z farba wazy 15g i ma calkiem fajny poziom detalu jak na ta wielkosc, idealem i tak pozostaja produkcje aces of iron ale nie maja tak malych figurek.
dukeroger Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 update skonczony, do figurki dolozylem rece bo jakos tak zle wygladal pilot bez rak (i drazka): no i polecial... pierwsze 2 loty spoko, zachcialo mi sie zrzucic bombe, troche mnie trawa przyhamowala, za mala mialem predkosc i zwalil sie zaraz po starcie. w sumie w wysoka trawe ale obie golenie urwal oraz wcielo gdzies pitota ze skrzydla. no i potrzebuje teraz 2 sworznie 40mm dlugie o srednicy 3mm , z lebkiem fi 4mm grubym na 0,5mm. Zajmuje sie ktos toczeniem? albo ma kolege? Jakas nierdzewka to powinna byc albo tytan grade5. EDIT: mozna taka czesc znalezc na HK: Retract pins (10 sztuk w paczce)
Rekomendowane odpowiedzi