Krzysztof Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Tak i co jeszcze gdy zaczynałem to przeliczyłem sobie dokładnie. Jak się policzy ilość i cene wypalonego paliwa do lipola to już się robi różnica znaczna.I wedłóg mnie sprawa jest taka. Do rozpiętości 1m i wagi 1kg niema co kupować spalin. Jeśli model większy to ekonomiczniejszy jest napęd spalinowy Sam elektryke (oprócz ładowarki) kupiłem u skalena za 214 zł. Chyba Ci sie kalkulator popsuł przelicz jeszcze raz a później przedstaw tą kalkulacje i nie pisz głupot.
Doman Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Temat rzeka :-) A do tego mocno nerwowy ;-) Zwolenników spalin jak i ciszy jest wielu. Tak naprawdę trzeba spróbować obydwu i samemu wyrobić sobie opinię - IMO innej drogi nie ma. Z doświadczenia mogę powiedzieć że małe spalinki typu 2.5ccm(1m roz, 700g AUW, ~15min/100ml, ~1kg ciągu) wychodzą tanio jak barszcz w eksploatacji(5l 80/20 - 45zł). Z drugiej strony elektryki są ciche, mają jednak zasadniczą wadę - LiPol(praktycznie około 50 cyki przy dobrych parametrach). Teraz są LiFe, jak i można znaleźć dobre LiIonki - ale te są znowu ciężkie. Co kto lubi, wyraźniej granicy tutaj nie ma. Jedno jest pewne, im większy model tym koszty rosną, niezależnie od użytego napędu...
Janek Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ja mam jeden argument za spaliną a jeszcze lepiej podwójną:
Marcus Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Ja mam jeden argument za spaliną a jeszcze lepiej podwójną: a może od razu czterosilnikowcem?? http://pl.youtube.com/watch?v=KmKdA6L_MWk
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.