skuter Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Marcin zrobiłem kilka fotek powinny ci się przydać. Mniejszy to Webra 40 i trochę ma już nalatane a większy to 120ka mało używana. Oba palą z palca. Szczeliny są podobnej wielkości w obu silnikach. 40ka ma zamek tak jak u ciebie w oknie przelotowym natomiast 120 ma zamek na ściance między oknami. Mam też HB 61 z pierścieniem typu L i też ma zamek na oknie przelotowym naprzeciwko wydechu. Masz też fotkę podkładki pod głowicą grubość ok 0,3mm. Ja latam na paliwie 80/20 na rycynie bez nitro. Jeszcze do tego co pisałeś. Pierścień nie może luźno przelatywać przez cylinder. Po wyjęciu powinien się lekko rozprężyć. W tej szczelinie w tłoku pod pierścień nie może być nagaru, musisz to wyczyścić. Pierścień od wewnątrz L też musi być czysty. Ten typ ma tendencje do tworzenia nagaru w tym miejscu ze względu na to że pierścień jest na samej górze tłoka. Jak się zapiecze to miejscowo się przegrzewa i może się nawet pokrzywić. Miałem taki przypadek w jednym HB. Odgięła się końcówka pierścienia przy zamku i wadziła o krawędź okna przelotowego. Wymiana pierścienia uratowała silnik. Te silniki są proste i łatwe do naprawy/regeneracji niewielkim kosztem. jak ktoś dba potrafią się bezawaryjnie kręcić przez ćwierć wieku. Pozdrawiam Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zycior Opublikowano 17 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Dziękuję za zdjęcia. Tłok, jak i rowek pod pierścień, oczywiście jest już wyczyszczony przygotowany - czekam tylko na nowy pierścień. Teraz jest już 100% pewność jak założyć tłok i w którą stronę "ma patrzeć" zamek. Jak już pierścionek dotrze na miejsce, poskładam silnik i zdam relację z odpalenia i pracy. Raz jeszcze dziękuję Wszystkim za udzieloną pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Hatowski Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Kolego Drogi Napisz proszę gdzie kupiłeś pierścionek do tej Webry ? Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Przydało by sie zrobi honowanie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zycior Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Kolego Drogi Napisz proszę gdzie kupiłeś pierścionek do tej Webry ? Pozdrowionka http://www.ebay.pl/itm/WEBRA-61-RACING-SHORT-STROKE-MODEL-ENGINE-DYKES-PISTON-RING-Reproduction-/291624685011?hash=item43e62f8dd3:m:mpjn8d--1RGT2-SOE52l7Eg Mam jeszcze jeden na stanie, jeśli ktoś potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuter Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Dokładnie z tego samego źródła kupowałem pierścienie i mogę polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi