Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Arturze - dziękujemy !

 

JR najwyraźniej chce mocniej zaistnieć na rynku. Podoba mi się zbliżenie wyglądu tych helików do makiety poprzez osłonięcie ogonka, całość ładnie wyprofilowana

zyskuje nieco futurystyczny, a przy tym korzystny aerodynamicznie kształt. Można się spodziewać sporej prędkości postępowej, bo w dodatku helik jest poprzecznie

szczupły. Przy spokojnym lataniu (FPV - ?) to może odczuwalnie wydłużyć czas lotu, oby nie wisieć, tylko lecieć do przodu.

 

Czy to fatamrugana, czy wreszcie przekładnia główna z zazębieniem śrubowym (skośnym) - ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.