Skocz do zawartości

Problem z silnikiem bezszczotkowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoim silnikiem bezszczotkowym. Problem polega na tym, że na maksymalnej mocy silnik zatrzymuje sie i wydaje jedno piknięcie. 

Opublikowano

Witam, mam problem ze swoim silnikiem bezszczotkowym. Problem polega na tym, że na maksymalnej mocy silnik zatrzymuje sie i wydaje jedno piknięcie. 

A czym obciążony ? To raczej ustawienia reglerka, albo przysiada zasilanie. Podałeś zbyt mało danych, a możliwości jest co najmniej kilka.

Opublikowano

Regulator jest oryginalny od tego silnika, jest to zestaw z wszystkim dobrze znanego pionerka 1400. Zasilanie jest ok, zasilam model pakietem Turnigy 3S 25C. Pakiet był ładowany 4 razy 


Dodam jeszcze, że bez śmigła silnik chodzi idealnie. Śmigło jakiego używam to APC 6x5,5. 

Opublikowano

Regulator jest oryginalny od tego silnika, jest to zestaw z wszystkim dobrze znanego pionerka 1400. Zasilanie jest ok, zasilam model pakietem Turnigy 3S 25C. Pakiet był ładowany 4 razy 

Dodam jeszcze, że bez śmigła silnik chodzi idealnie. Śmigło jakiego używam to APC 6x5,5. 

Niestety, nie miałem bliskiego spotkania z tym zestawem, ale z tego co podajesz wynika, że czynnikiem sprawczym jest natężenie prądu. Spróbuj na częściowo rozładowanym pakiecie, jeśli będzie tak samo, to obwody ogranicznika prądu w reglerku mogą być za to odpowiedzialne - za czułe lub felerek. To się porobiło tak nagle samo z siebie, czy w takim stanie zaposiadłeś ten zestaw?

Z ciekawości i bez związku z problemem zapytam: nie wiesz może ile waży ten pionierek RTF ?

Opublikowano

Ile wpisali A na tym regulatorze?

Jakiej pojemności masz pakiet?

Sprawdzałes ciągłosc przewodów przy poruszaniu nimi?

Ostatnio robiłem koledze taki sprzęt z podobnym objawem - tylko tam usterka występowała albo po max gazu albo i bez gazu w różnych momentach. Winna była wtyczka do pakietu. A raczej jej lutowanie do regulatora - utleniło się lub pękło. Po przelutowaniu jest ok. Dla pewności wszystko zostało przelutowane.

 

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pakiet jest pojemności 2200. Na początku wszystko było ok. Od tygodnia mam takie problemy z silnikiem próbowałem na 3 regulatorach i nadal jest to samo, Dodam jeszcze, że silnik przy prawie maksymalnych obrotach wydaje dziwne dźwięki. 

Opublikowano

Pakiet jest pojemności 2200. Na początku wszystko było ok. Od tygodnia mam takie problemy z silnikiem próbowałem na 3 regulatorach i nadal jest to samo, Dodam jeszcze, że silnik przy prawie maksymalnych obrotach wydaje dziwne dźwięki. 

Szkoda, że od tego nie zacząłeś. Magnesy oglądałeś, czy wszystkie są na swoich miejscach ? Sprawdzałeś na częściowo rozładowanym pakiecie ? Pomiar napięcia zasilania pod stopniowo rosnącym obciążeniem mógłby wiele wyjaśnić, gdybać i domniemać na podstawie domysłów, a nie ustalonych niewątpliwie faktów to można długo i bezowocnie. Ujęcie "od tygodnia" niczego nie wnosi, natomiast określenie wydarzeń bezpośrednio poprzedzających zauważenie usterki mogłoby naprowadzić na trop. Pomiar jw. + natężenia prądu w tych samych okolicznościach pozwoliłby mocno zawęzić podejrzenia. Te 3 regulatory to identyczne ? Wszystkie odcinały tak samo ? Zmierz to napięcie jw. napisałem, żeby móc wykluczyć pakiet jako winowajcę, bo na razie to mi na jego sprawkę wygląda.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.