Skocz do zawartości

Problem z silnikiem bezszczotkowym


xdek321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem ze swoim silnikiem bezszczotkowym. Problem polega na tym, że na maksymalnej mocy silnik zatrzymuje sie i wydaje jedno piknięcie. 

A czym obciążony ? To raczej ustawienia reglerka, albo przysiada zasilanie. Podałeś zbyt mało danych, a możliwości jest co najmniej kilka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator jest oryginalny od tego silnika, jest to zestaw z wszystkim dobrze znanego pionerka 1400. Zasilanie jest ok, zasilam model pakietem Turnigy 3S 25C. Pakiet był ładowany 4 razy 


Dodam jeszcze, że bez śmigła silnik chodzi idealnie. Śmigło jakiego używam to APC 6x5,5. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulator jest oryginalny od tego silnika, jest to zestaw z wszystkim dobrze znanego pionerka 1400. Zasilanie jest ok, zasilam model pakietem Turnigy 3S 25C. Pakiet był ładowany 4 razy 

Dodam jeszcze, że bez śmigła silnik chodzi idealnie. Śmigło jakiego używam to APC 6x5,5. 

Niestety, nie miałem bliskiego spotkania z tym zestawem, ale z tego co podajesz wynika, że czynnikiem sprawczym jest natężenie prądu. Spróbuj na częściowo rozładowanym pakiecie, jeśli będzie tak samo, to obwody ogranicznika prądu w reglerku mogą być za to odpowiedzialne - za czułe lub felerek. To się porobiło tak nagle samo z siebie, czy w takim stanie zaposiadłeś ten zestaw?

Z ciekawości i bez związku z problemem zapytam: nie wiesz może ile waży ten pionierek RTF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile wpisali A na tym regulatorze?

Jakiej pojemności masz pakiet?

Sprawdzałes ciągłosc przewodów przy poruszaniu nimi?

Ostatnio robiłem koledze taki sprzęt z podobnym objawem - tylko tam usterka występowała albo po max gazu albo i bez gazu w różnych momentach. Winna była wtyczka do pakietu. A raczej jej lutowanie do regulatora - utleniło się lub pękło. Po przelutowaniu jest ok. Dla pewności wszystko zostało przelutowane.

 

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet jest pojemności 2200. Na początku wszystko było ok. Od tygodnia mam takie problemy z silnikiem próbowałem na 3 regulatorach i nadal jest to samo, Dodam jeszcze, że silnik przy prawie maksymalnych obrotach wydaje dziwne dźwięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet jest pojemności 2200. Na początku wszystko było ok. Od tygodnia mam takie problemy z silnikiem próbowałem na 3 regulatorach i nadal jest to samo, Dodam jeszcze, że silnik przy prawie maksymalnych obrotach wydaje dziwne dźwięki. 

Szkoda, że od tego nie zacząłeś. Magnesy oglądałeś, czy wszystkie są na swoich miejscach ? Sprawdzałeś na częściowo rozładowanym pakiecie ? Pomiar napięcia zasilania pod stopniowo rosnącym obciążeniem mógłby wiele wyjaśnić, gdybać i domniemać na podstawie domysłów, a nie ustalonych niewątpliwie faktów to można długo i bezowocnie. Ujęcie "od tygodnia" niczego nie wnosi, natomiast określenie wydarzeń bezpośrednio poprzedzających zauważenie usterki mogłoby naprowadzić na trop. Pomiar jw. + natężenia prądu w tych samych okolicznościach pozwoliłby mocno zawęzić podejrzenia. Te 3 regulatory to identyczne ? Wszystkie odcinały tak samo ? Zmierz to napięcie jw. napisałem, żeby móc wykluczyć pakiet jako winowajcę, bo na razie to mi na jego sprawkę wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.