xdek321 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam, mam problem ze swoim silnikiem bezszczotkowym. Problem polega na tym, że na maksymalnej mocy silnik zatrzymuje sie i wydaje jedno piknięcie.
AMC Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam, mam problem ze swoim silnikiem bezszczotkowym. Problem polega na tym, że na maksymalnej mocy silnik zatrzymuje sie i wydaje jedno piknięcie. A czym obciążony ? To raczej ustawienia reglerka, albo przysiada zasilanie. Podałeś zbyt mało danych, a możliwości jest co najmniej kilka.
xdek321 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Regulator jest oryginalny od tego silnika, jest to zestaw z wszystkim dobrze znanego pionerka 1400. Zasilanie jest ok, zasilam model pakietem Turnigy 3S 25C. Pakiet był ładowany 4 razy Dodam jeszcze, że bez śmigła silnik chodzi idealnie. Śmigło jakiego używam to APC 6x5,5.
AMC Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Regulator jest oryginalny od tego silnika, jest to zestaw z wszystkim dobrze znanego pionerka 1400. Zasilanie jest ok, zasilam model pakietem Turnigy 3S 25C. Pakiet był ładowany 4 razy Dodam jeszcze, że bez śmigła silnik chodzi idealnie. Śmigło jakiego używam to APC 6x5,5. Niestety, nie miałem bliskiego spotkania z tym zestawem, ale z tego co podajesz wynika, że czynnikiem sprawczym jest natężenie prądu. Spróbuj na częściowo rozładowanym pakiecie, jeśli będzie tak samo, to obwody ogranicznika prądu w reglerku mogą być za to odpowiedzialne - za czułe lub felerek. To się porobiło tak nagle samo z siebie, czy w takim stanie zaposiadłeś ten zestaw? Z ciekawości i bez związku z problemem zapytam: nie wiesz może ile waży ten pionierek RTF ?
d2f Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Ile wpisali A na tym regulatorze? Jakiej pojemności masz pakiet? Sprawdzałes ciągłosc przewodów przy poruszaniu nimi? Ostatnio robiłem koledze taki sprzęt z podobnym objawem - tylko tam usterka występowała albo po max gazu albo i bez gazu w różnych momentach. Winna była wtyczka do pakietu. A raczej jej lutowanie do regulatora - utleniło się lub pękło. Po przelutowaniu jest ok. Dla pewności wszystko zostało przelutowane. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
xdek321 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Pakiet jest pojemności 2200. Na początku wszystko było ok. Od tygodnia mam takie problemy z silnikiem próbowałem na 3 regulatorach i nadal jest to samo, Dodam jeszcze, że silnik przy prawie maksymalnych obrotach wydaje dziwne dźwięki.
AMC Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Pakiet jest pojemności 2200. Na początku wszystko było ok. Od tygodnia mam takie problemy z silnikiem próbowałem na 3 regulatorach i nadal jest to samo, Dodam jeszcze, że silnik przy prawie maksymalnych obrotach wydaje dziwne dźwięki. Szkoda, że od tego nie zacząłeś. Magnesy oglądałeś, czy wszystkie są na swoich miejscach ? Sprawdzałeś na częściowo rozładowanym pakiecie ? Pomiar napięcia zasilania pod stopniowo rosnącym obciążeniem mógłby wiele wyjaśnić, gdybać i domniemać na podstawie domysłów, a nie ustalonych niewątpliwie faktów to można długo i bezowocnie. Ujęcie "od tygodnia" niczego nie wnosi, natomiast określenie wydarzeń bezpośrednio poprzedzających zauważenie usterki mogłoby naprowadzić na trop. Pomiar jw. + natężenia prądu w tych samych okolicznościach pozwoliłby mocno zawęzić podejrzenia. Te 3 regulatory to identyczne ? Wszystkie odcinały tak samo ? Zmierz to napięcie jw. napisałem, żeby móc wykluczyć pakiet jako winowajcę, bo na razie to mi na jego sprawkę wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi