Autsajder1983 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Reegiane Re 2001 https://pl.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2001 Dane techniczne: Napęd: - silnik rzędowy Alfa Romeo RA100 RC-Ia 1175KM Wymiary: - rozpiętość 11m - długość 8,36m - wysokość 3,15m - powierzchnia nośna 20,4 m² Masy: - własna 2495 kg - startowa 3280 kg Osiągi: - prędkość maksymalna 545 km/h na 5470 m 440 km/h na 0 m - prędkość wznoszenia 780 m/min 6,3 min na 5000 m - pułap 11km -zasięg 1100km Uzbrojenie: - 2 wkm kal. 12,7 mm - 2 km kal. 7,7 mm Zdjęcie zestawu. Jak zawsze w zestawie elementy piankowe, pręty do wzmocnień, dźwignie sterowe, kawałek sklejki na wręgę silnikową. planowane wyposażenie: 3x serwo SG90 Dualsky XM2830EA-9 (1210kv, 59g) Turnigy AE-25A (po zważeniu okazało się, że waży tyle samo co AE-20A a ma 5 A więcej:)) Zaskoczyła mnie grubość kadłuba 7,5 cm będzie z czego ładny kształt wykroić. Model budowany dla kolegi z eskadry (wrócił z Kanady w bojowym nastroju) Planuję go wykonać do zawodów 07.05.2016 aby Marek zobaczył jak lata jego zestaw:) Na deser filmik w języku ojczystym modelu:) https://vimeo.com/89400686 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekO Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Ciekawie prezentuje się ten wynalazek - jakie malowanie planujesz (planujecie)? Tylko mam pewne obawy o skuteczność lotek... Turnigy AE-25A (po zważeniu okazało się, że waży tyle samo co AE-20A a ma 5 A więcej:)) To samo jest z regulatorem Turnigy Superbrain 20A i 40A - też ważą tyle samo . A turnigy plush 25A jest tylko 2-3 gramy cięższy od plush 18A (podejrzewam, że różnica masy jest tylko "na przewodach", które są różnej grubości w obu modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 malowanie raczej nie skomplikowane: Jeśli chodzi o lotki to jestem spokojny. Podobny uklad był w Migu-3 (od Marka R) i sprawdzały się doskonale. Zawsze można większe wychylenia ustawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Do zawodów coraz mniej czasu więc trzeba przyśpieszyć Na dzień dzisiejszy: Skrzydło gotowe wzmocnione prętami węglowymi góra dół. Serwa już na swoim miejscu, popychacze gotowe. Statecznik poziomy wzmocniony, wklejony aluminiowy pręt łączący połówki steru wysokości, natarcie wyprofilowane. Jedna uwaga odnośnie pręta łączącego połówki. Trzeba pamiętać o zwiększeniu przyczepności kleju do tego elementu. Przeszlifowałem go delikatnie dremelem i już nie jest taki gładki:) Statecznik pionowy wyprofilowane natarcie. Kadłub wyprofilowany, pozostało jeszcze wkleić wzmocnienia. Pozostaje. Połączyć wszystko w całość, władować wyposażenie i do lakiernika:) Wieczorem zdjęcie i ciąg dalszy budowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JANTAR87 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Cześć, lotki będą skuteczne, byle sztywne były Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Autsajder1983 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Obiecane zdjęcia. Po złożeniu wszystkiego w całość: Jutro rozmieszczenie wyposażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi