Skocz do zawartości

Coś włoskiego od Marka Rokowskiego:)


Autsajder1983

Rekomendowane odpowiedzi

Reegiane Re 2001

 

https://pl.wikipedia.org/wiki/Reggiane_Re.2001

 

Dane techniczne:

 

Napęd:

- silnik rzędowy Alfa Romeo RA100 RC-Ia 1175KM

 

Wymiary:

- rozpiętość 11m

- długość 8,36m

- wysokość 3,15m

- powierzchnia nośna 20,4 m²

 

Masy:

- własna 2495 kg

- startowa 3280 kg

 

Osiągi:

- prędkość maksymalna 545 km/h na 5470 m 440 km/h na 0 m

- prędkość wznoszenia 780 m/min 6,3 min na 5000 m

- pułap 11km

-zasięg 1100km

 

Uzbrojenie:

-  2 wkm kal. 12,7 mm

-  2 km kal. 7,7 mm


     

post-5751-0-39621200-1461171551_thumb.jpg

 

Zdjęcie zestawu.

Jak zawsze w zestawie elementy piankowe, pręty do wzmocnień, dźwignie sterowe, kawałek sklejki na wręgę silnikową.

 

post-5751-0-28649500-1461172487_thumb.jpg

 

planowane wyposażenie:

3x serwo SG90

Dualsky XM2830EA-9 (1210kv, 59g)

Turnigy AE-25A (po zważeniu okazało się, że waży tyle samo co AE-20A a ma 5 A więcej:))

 

post-5751-0-17240000-1461172515_thumb.jpg

 

Zaskoczyła mnie grubość kadłuba 7,5 cm będzie z czego ładny kształt wykroić.

 

Model budowany dla kolegi z eskadry :) (wrócił z Kanady w bojowym nastroju)

Planuję go wykonać do zawodów 07.05.2016 aby Marek zobaczył jak lata jego zestaw:)

 

Na deser filmik w języku ojczystym modelu:)

 

https://vimeo.com/89400686

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie prezentuje się ten wynalazek :) - jakie malowanie planujesz (planujecie)?

 

Tylko mam pewne obawy o skuteczność lotek...

 

Turnigy AE-25A (po zważeniu okazało się, że waży tyle samo co AE-20A a ma 5 A więcej:))

To samo jest z regulatorem Turnigy Superbrain 20A i 40A - też ważą tyle samo ;). A turnigy plush 25A jest tylko 2-3 gramy cięższy od plush 18A (podejrzewam, że różnica masy jest tylko "na przewodach", które są różnej grubości w obu modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do zawodów coraz mniej czasu więc trzeba przyśpieszyć:)

Na dzień dzisiejszy:

Skrzydło gotowe wzmocnione prętami węglowymi góra dół. Serwa już na swoim miejscu, popychacze gotowe.

Statecznik poziomy wzmocniony, wklejony aluminiowy pręt łączący połówki steru wysokości, natarcie wyprofilowane.

Jedna uwaga odnośnie pręta łączącego połówki. Trzeba pamiętać o zwiększeniu przyczepności kleju do tego elementu. Przeszlifowałem go delikatnie dremelem i już nie jest taki gładki:)

Statecznik pionowy wyprofilowane natarcie.

Kadłub wyprofilowany, pozostało jeszcze wkleić wzmocnienia.

 

Pozostaje.

Połączyć wszystko w całość, władować wyposażenie i do lakiernika:)

 

Wieczorem zdjęcie i ciąg dalszy budowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.