Skocz do zawartości

Multiplex Parkmaster 3D


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Extrim ma jedna przewage na pewno - nie wyłamuje mu się podwozie.

 

Ja w moim już z niego zrezygnowałem. Nie ma sensu - EPP jest za miękkie żeby w takim modelu wytrzymywało obciążenia z lądowań.

Opublikowano

Kamil, wstydu oszczędź, po 3 lotach nazywasz świetne POLSKIE modele gównem, bez komentarza...

 

a osobiście nie dałbym tyle kasy za kawałek EPP :)

Opublikowano

Latalem jednym i drugim i jedyna zaleta extrima w porownaniu do parkmastera jest jego wieksza doskonalosc. W innych sprawach nie ma co porownywac.

Przede wszystkim skutecznosc steru kierunku - widzieliscie kiedys petle nozowa extrimem wykonana bez strachu ze pogonicie kreta? A moze udalo sie Wam leciec nim na zyletce z predkoscia mniejsza od naddzwiekowej? Dla Parkmastera takie ewolucje to zabawa. Po drugie zachowanie w zawisie. Zrob torque roll jednym i drugim. Extrimem czasem udawalo mi sie zrobic 2 obroty. Tym sie krece ile wlezie :P W tej figurze widac rowniez roznice w skutecznosci lotek. W przypadku Extrima raczej nie wystarczały do powstrzymania modelu od obrotow. Tu nie ma problemu. No i w harierze nie trzeba sie bac bujania bo jest zdecydowanie mniejsze. Po trzech lotach nie powiem wiecej na temat ale po wlataniu sie w model jeszcze kilka roznic pewnie zauwaze. Uprzedzajac pytania powiem ze wykonalem extrimem na pewno ponad 100 lotow i znam ten model od poszewki. Co do katany to sie nei wypowiadam-nie latalem.

 

Ps pozdrowienia dla wszystkich urazonych fanow Extrima. :D Wiecie ze polskie to ok ale to nei znaczy ze chlopaki nie powinni sie bardziej postarac. Co jak co ale Exrtim nie jest dopracowanym modelem-rowniez konstrukcyjnie i tak jak pisal Marcin jego najmocniejszym atutem jest swietnie amortyzujace podwozie. A co ma piernik do wiatraka? To modele podobnej wielkosci z dumnie wypisanymi magicznymi "3D" na pudelkach. :jupi:

Opublikowano
Latalem jednym i drugim i jedyna zaleta extrima w porownaniu do parkmastera jest jego wieksza doskonalosc. Przede wszystkim skutecznosc steru kierunku - widzieliscie kiedys petle nozowa extrimem wykonana bez strachu ze pogonicie kreta? A moze udalo sie Wam leciec nim na zyletce z predkoscia mniejsza od naddzwiekowej? Dla Parkmastera takie ewolucje to zabawa. Po drugie zachowanie w zawisie. Zrob torque roll jednym i drugim. Extrimem czasem udawalo mi sie zrobic 2 obroty. Tym sie krece ile wlezie W tej figurze widac rowniez roznice w skutecznosci lotek. W przypadku Extrima raczej nie wystarczały do powstrzymania modelu od obrotow. Tu nie ma problemu. No i w harierze nie trzeba sie bac bujania bo jest zdecydowanie mniejsze.[...]

A co ma piernik do wiatraka? To modele podobnej wielkosci z dumnie wypisanymi magicznymi "3D" na pudelkach.

W takim razie Parkmaster SYF! Click robi te wszystkie rzeczy 373724421 x lepiej, a w dodatku nie wyłamuje mu się podwozie i kosztuje równowartość płyty depronu 3mm. Tylko nie porównujmy gruszek do pomarańczy...! 3 metrowe giganty też mają w nazwach 3D, a Parkmasterowi bliżej jednak do shocka...

Opublikowano
zepomnijcie o tych Artexowych gownach

ZENADA

 

 

Extrim ma jedna przewage na pewno - nie wyłamuje mu się podwozie.

 

Ja w moim już z niego zrezygnowałem. Nie ma sensu - EPP jest za miękkie żeby w takim modelu wytrzymywało obciążenia z lądowań.

 

A da sie wstawic jakies wzmocnienie z balsy np. ??

Opublikowano

Ale nie na dworze. Czy syf nei wiem. Nie latalem lepszym modelem na razie. Jak cos takiego dorwe to pewnie bede narzekal na Parkmastera :D

 

dscf0257nb8.th.jpg

 

To je moje-standardowe malowanie ale mi sie podoba

 

EDIT:

 

Zenada? Nie wiem. To pierwsze okreslenie ktore przychodzi mi na mysl po walkach z ciagle luzujacym sie skrzydle na mocowaniach z balsy :?

Opublikowano

Ja mojego halowego Clika zbudowałem do latania... na zewnątrz. Powzmacniałem go węglem, do lotu waży 150g i przy niewielkim wietrze można latać - i wg mnie to też najfajniej latający model, jaki miałem. Na pewno wolę nim latać niż eXtrimem. Częściowo zgadzam się też z Twoimi spostrzeżeniami dotyczącymi eXtrima, najbardziej o kierunku, najmniej o lotkach - z tym, że do noża nie potrzebuje dramatycznej prędkości, a i pętlę nożową daje rady zrobić, choć baaaaaardzo rozwleczoną. Nie zgadzam się natomiast z Twoimi tak kategorycznymi opiniami.

Odbiegliśmy od głównego tematu, ale sprowokowałeś!

 

Napisz jakie zastosowałeś wyposażenie, ile waży.

Opublikowano
Zenada? Nie wiem.

wystarczy napisac cos w stylu - w porownaniu z artexowym extrimem - czy cos w tym stylu, a nie uzywac slow gowno :? - jak w takim razie okreslisz "chinszczyzne" - zanizona waga, fatalne wykonanie itd ? - zreszta opinie uzytkownikow extrima wskazuja, ze jest to raczej udana konstrukcja - zwlaszcza w relacji cena/jakosc.

ps. moze sie czepiam, ale nie lubie takiego slownictwa.

ps2 - jest szansa, ze extrim do mnie dojedzie za jakies 3 tygodnie, a parkmaster pojawi sie wczesniej jako treningowiec :P

Opublikowano

Chciałem w tym wątku przeczytać coś o Parkmaster 3D, więc proszę o powrót do tematu i może być bez słów "potocznych". Co z tym podwoziem i coś o masie modelu konkretnego bym prosił.

Opublikowano

Wyposarzenie:

Li-Fe 1100 3s

Hacker A3022S kv 1140

Futaba R146iP-35

dualsky 25A

APC 10x5

Hs 82 mg na kierunek reszta to hs 55

 

Jeszcze co dod podwozia to nie wylamuje sie tak dramatycznie jesli sie laduje lagodnie. Troche sie tylko rozjezdza na boki.

 

ps Konczac temat okreslen to mysle ze kazdy z Was uzywa na codzien dosadniejszych i mniej kulturalnych. Takie jest moje zdanie i sie jego trzymam.

Opublikowano
Jeszcze co dod podwozia to nie wylamuje sie tak dramatycznie jesli sie laduje lagodnie. Troche sie tylko rozjezdza na boki.

 

Po kilku lądowaniach w moim MPX EPP wokoło plastiku podwozia zaczęło się ugniatać powodując coraz większe luzy.

Opublikowano

jak wsadze na ogon 2 serva hs 81 ew 81mg to czy będe miał jakis problem z dociążeniem przodu ? nie wiem jak wyglada sprawa z umiejscowieniem pakietu, a poprostu zostały mi po 2 sztuki tych serv.

Opublikowano

Moge zrobić dziwne rozwiązanie i 81mg dać na lotki bo te z kolei wypadają chyba na środku cieżkości, z zwykłe 81 które są o bodajże 6g lżejsze dać na ogon.

Opublikowano

Ostatnio miałem przyjemność polatać tym modelem. Wrażenia na prawdę bardzo pozytywne - lata bardzo ładnie, jak po sznurku. Zawisy nim to czysta przyjemność(choć aż taki dobry w tym temacie to nie jestem). O standardowych akrobacjach nie ma co mówić - robi, a jak ;-)

Z minusów... Przy ostrym "3D" trzeba uważać na prędkość, skrzydełka uginają się mocno przy ostrych wyjściach. Podwodzie - badziew totalny(przynajmniej przy lądowaniach na trawiastym obszarze), obszar podwozia wzmocnił bym cienką sklejką, lub jeszcze lepiej - zdemontował całkowicie. No i cena... nie dał bym tyle, nawet za tak ładnie sprasowany kawałek EPP :-P

Opublikowano

2X81 na ogon to bedzie problem. Ja mam przesuniety na maxa pakiet do przodu (uwaga Li-Fe a nie Li-Po) i wtedy jest ok. Podwozie na trawe sie nie nadaja. Moj z wyposazeniem jak wyzej 578g.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.