Skocz do zawartości

Multiplex Parkmaster 3D


Marcin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 261
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Czyli jednak ParkMaster, myślę, że u ciebie juz nie będzie problemów, bo od początku wiesz co dodatkowo zrobić :D A jaki ten osprzęt ??

Edit:

Widzę, że silnik Ray'a, nie boisz się tego, że wszyscy psioczą na te silniczki ?? (sam nie miałem, ale z tego powodu nie kupiłem :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie panowie są cztery serwa, niestety wszystkie jednakowe bo takie miałem w domu.

Poczytanie forum, dwa dni wypocin i niedbania o firmę powstało coś takiego.

Pierwsza fotka przedstawia wzmocnienie wręgi dwoma prętami węglowymi 2mm

219914e7a06ba544med.jpg

Nastepnie wziełem się za przedłużanie przewodów do serw sposób, jaki wybrałem okazał się strasznie pracochłonny nie polecam

b1e9603260d772f6med.jpg

Później było już tylko lepiej, dodatkowe wzmocnieniłem górne mocowanie silnika na zewnątrz, za pomoca prętów szklanych dołączonych do zestawu.

8fbff6530652c9c5med.jpg

c9042a7e34bdc163med.jpg

Dalej wszysto bez modyfikacji zgodnie z instrukcją, oto efekt końcowy.

dc436bb584543a00med.jpg

d5beec4e14ae7595med.jpg

Od spodu wzmocnienia węglem 2mm.

6c9feb162de2ce25med.jpg

2fff7fe57ec5b220med.jpg

Wyposażenie:

silnik RAY C2836/08

regulator Tower Pro 30A

pakiet Kokam 1500 20C 30A

serwa niestety słabe Tower Pro SG91R

odbiornik Spektrum AR 6200

śmigło APC 10/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, nie powinno wyżreć, ale możesz zrobić test na mało widocznej cześć, dosłownie odrobinę nanieść czymś farby [np. pędzelkiem] :wink: Co do wyważenia, w instrukcji jeśli nie podali gdzie jest ŚĆ, a powinni to zrobić, to albo daj w 1/3płata albo wylicz za pomocą programu z tej strony:

http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm

:)

 

[ale sprawdź jeszcze raz dokładnie instrukcję ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oto wrażenia po pierwszym oblocie.

Pierwszy start ok troche rwie do góry, wiec po łagodnym oblocie lądowanie, aby zmienić skłon silnika. Lekka korekta i spowrotem w górę, aż tu nagle przestaje działać ster wysokości podczas ostrego zwrotu w prawo ok 15m nad ziemia niestety nie udało się opanować samolotu oto efekt, odkręciła się śruba popychacz steru wysokości lipa :(

Sruby należy złapać na klej pewnie o tym było tylko nie doczytałem :oops:

92eb7e199fa51b4amed.jpg

nastepstwa po kraksie, samolot przełamał się na pół nie pomogły na całej długości oryginalne pręty szklane. Moim znaniem trzeba je zastąpić węglowymi 1,5mm lub 2mm

99072bd337e9a2e2med.jpg

:cry:

a6b82108d9b94d9cmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pręty szklane czy węglowe nie tyle chronią przed złamaniem (bo jak ma się złamać to wyrwie pręt z kadłuba) ale przed wyginaniem się kadłuba i skrzydeł.

 

Nakrętki mocowań popychaczy powinieneś zabezpieczyć lakierem do paznokci, super glue (jeśli na stałe) albo specjalnym preparatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, słabym punktem jest również mocowanie silnika te dwie śruby M2 które wkreca sie w plastik tworząc gwint. Powinna być tam jakieś nakrętki ja taką zamocowałem od tyłu na poxipol, bo po pierwszym lataniu zerwał się gwint pastikowy. Moim zdaniem lipa.

Z pewnościa mimo tych wszystkich usztywnień z węgla, które wsadziłem w przód i tak z czasem pewnie to nie wytrzyma mojej nauki latani 3D. Wydaje mi się że MPX się tu nie postarał, jest to troche słaba konstrukcja.

Czy ktoś już u siebie dorabiał przód do swojego Parkmastera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tez sobie sprawilem Parkmastera. Silnik jakis Axi, regielek Jeti 18, serwa fiutaba 3107 i jakis hyperion straaaasznie wolny na kierunku,, pakiety 1200 , smiglo 10x5. Waga wyszla mi 460-480g ale nie jestem pewien czy to prawda bo jakos malo, szczegolnie ze nie oszczedzalem jakoś specjalnie. Dzis oblatalem, latalo sie smiesznie z racji huraganowego wiatru:) W sumie to wykonalem jeden krotki lot i ciezko mi cokolwiek powiedziec na temat wlasciwosci lotnych ale znajac mpxa nie mozna sie spodziewac rozczarowania. Wzmocnilem podwozie wklejajac trojkat ze sklejki w srodek elaporu, i podrowingowalem wunglem kabinkę oraz kierunek od gory. Calosc byla klejona na cyjaczka sraczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko mi cokolwiek powiedziec na temat wlasciwosci lotnych

To ja Ci powiem, są naprawdę niesamowite :P Więcej szczegółów nie zdradzę... sam do nich dojdziesz xD

Puki możesz, to wzmocnij przód(mocowanie silnika), bo to jest słaby pkt tego modelu, no i jak już pisałem wyżej --> Śmigła- TYLKO, APC, lub GWS (ja aktualnie latam na GWS 10x4,7sw)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.