mazur Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam. Czy chinole honorują takie karty mbanku? http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/wirtualne/eKARTA/#tabs=0 Czy PKOBP ma podobne karty? Może pytanie jest naiwne ale jestem zielony w tej materii. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 tak, sam przy użyciu takiej płacę, trzeba jeszcze mieć konto paypal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 chinole A czemu tak pogardliwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 A czemu tak pogardliwie? Tak mi się napisało. Przepraszam i pozdrawiam wszystkich chińczyków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazur Opublikowano 28 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 tak, sam przy użyciu takiej płacę, trzeba jeszcze mieć konto paypal Konto paypal już założyłem. W moim nazwisku występuje litera "Ł "czy nie będzie problemów przy płatności kartą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 W moim nazwisku występuje litera "Ł "czy nie będzie problemów przy płatności kartą? To i tak masz szczęście! U mnie nie dość, że "Ł" występuje w nazwisku, to i w imieniu! W PayPalu podałem wszystkie dane z polskimi literkami, bo i strona jest spolszczona. W UH wpisałem dane bez PLiterek - żeby np. nie mieli problemów z drukowaniem etykiet adresowych. Wszystko działa pięknie. Sam mniut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...