wojcio69 Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam Ostatnie niedzielne szaleństwo z EG dało mi się mocno we znaki. Padł silnik i stąd mam pytanko do kolegów modelarzy czy wymieniał może ktoś z Was silnik w Easy Glider Electric. Silnik z zestawu szczotkowy na taki sam Jak to zrobić? sillnik oryginalnie jest z przekładnią. Jak go wyjąć jak kadłub jest sklejony? Odciąć dziub i go rozciąć na pół a potem sklejać? Dziękuję za wszelkie wskazówki i porady. Myślałem o przejściu na bezszczotkę ale raz silnik, dwa regulator a raz i dwa daje trzy a trzy to mój portfel tego nie wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Nie wiem jak u ciebia, ale ja mam oryginalnie wyjmowany. Wystarczy klapke blokady wcisnąć głębiej i silnik wychodzi (po zdjęciu kołpaka) Tak jest zrobione fabrycznie. Rysunek Abb. 11E strona 26 w instrukcji do EG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raffik Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 moja szczotka z przekladnia tez wylazila... az zmienilem na bezszczotke.... ... ktora zgubilem (silnik, kolpak, smigla) niedawno na lotnisku Muchowiec nazbieraj na bezszczotke bo EG wtedy jest the best... 3-5 minut na silniku i 40 min lotow w gorze bez silnika a przy aktualnym kursie $ to z chin bedzie tanio (unitedhobby). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam Lada_g wielkie dzięki. Jednak człowiek uczy się do końca życia a i tak głupi umiera. No przecież u mnie jest tak samo, tylko nie wiem czemu ubzdurałem sobie, że silnik jest razem z przekładnią montowany w takim wgłębieniu na obu połówkach kadłuba, co po złożeniu go usztywnia i nie pozwala przesunąć. A co się tyczy instrukcji, to gdzie ja ją mam? :wink: Nie ma co gdybać, jeszcze raz dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Instrukcje można ściągnąć ze strony producenta http://www.multiplex-rc.de/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam Raffik dzięki za propozycję ale chyba z EG zostanę na szczotkach. Tą spaloną 400-etkę zamieniam na 480, którą mam z innego modelu, a bezszczotkę AXI chcę zainstalować w Ventusie 2HX z CM Pro na przszły sezon a tego EG oddam synowi (7 lat, za rok będzie miał 8) niech się "szkoli". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.