miruuu Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Tańczyć możesz kiedy i na czym chcesz - ale to tylko Twoja wola Zanim sie jednak roztanczysz, ja bym na Twoim miejscu skontaktował się najpierw ze sklepem. Zbigniew z ww sklepu NIGDY z niczym nie robił mi problemów i jestem przekonany, że wystarczy krotki email lub telefon by ten temat załatwić. Zajmie Ci to mniej czasu niż kolejny post. Dla ułatwienia dodam, że ze Zbigniewem możesz skontaktować się również przez forum (użytkownik PAWMAR).
Olecki75 Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Myślisz, że się tak da bez najmniejszego dowodu zakupu??? W sumie spróbować zawsze można, najwyżej wyśle mnie na drzewo.
miruuu Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Myślę, że duża szansza. Zbigniew bardzo zyciowo podchodzi do klientow. Spróbuj i daj znać...
M.Ch. Opublikowano 9 Maja 2017 Opublikowano 9 Maja 2017 Pan Zbigniew jest bardzo OK. Mam 8 Magnum V2 45C 4s i w jednym padła cela po 2 miesiącach leżakowania w storage w 10 stopniach. Stary odesłałem, dostałem nówkę. Są naprawdę SUPER! Skusiłem się ostatnio na kilka Quantum B-Ware. Rozmawiałem z SLS.de - tylko C je różni od normalnych (bardzo normalna, szczera rozmowa), no i oczywiście cena!
Olecki75 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Myślę, że duża szansza. Zbigniew bardzo zyciowo podchodzi do klientow. Spróbuj i daj znać... Potwierdzam co kolega napisał, nowy pakiet jest już u mnie. Dziś rozmawiałem też z Panem Zbigniewem, sprawa załatwiona oczywiście pozytywnie. Wygląda na to, że trafił mi się jak to Pan Stefan ujął "rodzynek". Będzie on sprawdzony więc pewnie będzie wiadomo co mu dolega i skąd się ta dolegliwość wzięła. Ogólnie cóż można powiedzieć SOLIDNA FIRMA !
miruuu Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Ciesze się z pozytywnego załatwienia sprawy! Nawet najlepszy produkt może trafić się wadliwy. Dla mnie zawsze jednak najważniejsza jest postawa sprzedającego właśnie wtedy gdy pojawia się problem. Oby jak najwięcej takich sklepów.
Olecki75 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Dla mnie zawsze jednak najważniejsza jest postawa sprzedającego właśnie wtedy gdy pojawia się problem. Oby jak najwięcej takich sklepów. Niestety w dzisiejszej rzeczywistości to ginący gatunek.
Wodzu 7 Opublikowano 11 Maja 2017 Opublikowano 11 Maja 2017 Tak jak jedna jaskółka wiosny nie czyni,to jeden przypadek nie może psuć komuś bardzo dobrej opinii.Na pakietach SLS X-Tron lata obecnie ok 90% zawodników w kategorii ESA i jak dotad NIKT nie narzekał na jakość.Podobnie wygląda sytuacja wśród użytkowników kopterów i heli.Sam osobiście zetknąłem się z dwoma przypadkami gdzie "siadła" jedna cela.Po dokładnej analizie zlokalizowaliśmy mikro peknięcie jednej celi wynikłe z wczesniejszej kraksy modelu.Czy w takim przypadku można mieć pretensje do producenta?Myślę,że zawsze należy trzy razy się zastanowić,czy wina nie leży po innej stronie zanim się wyda krzywdząca kogoś opinię. Pozdrawiam Wojtek.
Olecki75 Opublikowano 12 Maja 2017 Opublikowano 12 Maja 2017 Myślę,że zawsze należy trzy razy się zastanowić,czy wina nie leży po innej stronie zanim się wyda krzywdząca kogoś opinię. Pozdrawiam Wojtek. Ja też tak myślę i zgadzam się z tym w 100% ale fakt jest faktem. Trafił mi się taki egzemplarz i nie da się tego zaprzeczyć. Opisałem tylko problem dotyczący POJEDYŃCZEGO MOJEGO PAKIETU a nie wyrażałem nigdzie jakiejkolwiek opinii o firmie SLS i jej pozostałych produktach. Proszę tego nie interpretować inaczej i czytać ze zrozumieniem bo potem po takiej złej interpretacji w świat idzie przekręcona i wiadomość, która rzeczywiście może wyrządzić krzywdę. Kolega kupił całą skrzynię tych pakietów i jest zadowolony a ja też gdzie indziej nie kupie bo po pierwsze wiem jak się ten pakiet rewelacyjnie zachowywał na początku użytkowania a po drugie wiem, że firma AkumulatoryRC nie oleje mnie w razie problemów. Problem przedstawiłem na forum bo po to ono jest i dzięki niemu problem ten został rozwiązany a dodatkowo jestem przekonany, że jeśli chodzi o eksploatację, działałem zgodnie z wytycznymi producenta. Więcej w tej sprawie nie mam do powiedzenia.
Rekomendowane odpowiedzi