lukas Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Witam.Jestem początkujący i mam pewne pytanie> Chodzi o to jak wyważa sie model i co do tego jest potrzebne ?? :oops: Proszę o odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Potrzebne są 2 palce do podparci amodelu w wyliczonym SC i głowa do myśleni ajak zrobić żeby model podparty w tych punktach był poziomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diakon Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Tutej mosz toki progromik: http://www.piotrp.de/MIX/sp.htm , wroz ze spolszczyniem. Jezd bordzo prosty w łobsłudze. Zajrzyj równiyż tutej: http://www.niedzwiedz100.host.sk/abc/index.html kilka stron skanów "ABC miniaturowego..." , poczytej, dowisz sie wincyj (gdziś tom jezd o tym). :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 Dzięki za odp ale dalej nie kapuje co potem trzeba zrobić jak znajde SC ?? Linki Diakona mi nie działają .Działa tylko pierwszy ale nie moge wyświetlić tych informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2007 wejdź na stonę www.google.pl - tam w okienku wpisz "środek ciężkości w modelu" i naciśnij taką ikonkę (chyba wiesz co to jest ikonka?) na której jest napisane "szukaj" Przeczytaj choćby cztery pierwsze wyniki wyszukiwania!!!!! Później zadawaj pytania!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...