gosperos Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 witam mam zamiar kupić ten model jak w temacie jestem laikiem jeśli chodzi o modele rc moje pytanie jest takie jaki aku kupić najlepiej, bo 10min latania a potem 4h ładowania to trochę za długo no i oczywiście uwzględniając wagę aku pzdrawiam :?: :!: a jak sie oblatam i mi sie to spodoba to mam zamiar sam zbudowac MESSERSCHMITT BF109 czy to dobry pomysl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BodzioPilot Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 Tak po pierwsze to kazdy elektryczny RTF lata w okolicach 10-15 min, nie lepiej jest dolozyc i np kupic Sky Lady II badz Nemo(ktorego sam posiadam i lata sie fajnie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 bo 10min latania a potem 4h ładowania to trochę za długo Sprawę rozwiązują: 1. Więcej niż jeden pakiet. 2. Dobra ładowarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gosperos Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 ale z tym pakietem to dodatkowe obciążenie czy to jakoś wpłynie na jakość latania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BodzioPilot Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 ale z tym pakietem to dodatkowe obciążenie czy to jakoś wpłynie na jakość latania? nierozumiem?? Chodzi Ci o drugi pakiet?? przeciez latasz na jednym, ladujesz, dajesz ostygnac silniczkowi, wsadzasz drugi pakiet i latasz, przeciez nie latasz z 2 pakietami... Jesli chcesz na www.sklep.modelarnia.pl jest Nemo i mozna kupic dodatkowy pakiet bodajrze w cenie 38 zl EDIT: Sorka pomylilem sklepy, juz jest ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...