Kapucha Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Cześć , dostałem na święta pierwszego drona. Nie mam żadnego doświadczenia w sterowaniu nim. Dziś próbowałem delikatnie wzbić się w powietrze. Niestety dron po delikatnym dotknięciu lewego drążka sterowania zwiększa moc automatycznie do maksimum , nie da sie go utrzymac przez chwilę na minimalnej wysokości. Jest to wada czy sterowanie do konfiguracji? Mam nadzieje , że pomożecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 A czy my jesteśmy jasnowidze? Może podaj jaki to model, jakieś zdjęcia? Skan instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapucha Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Model to Syma X8HC A tutaj załączam instrukcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Zresetuj może barometr - jest to w instrukcji, a czemu nie masz Polskiej instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapucha Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 To jest zdjęcie z internetu , ponieważ jestem poza domem , jak wrócę mogę podesłać polską instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 26 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Kalibrowałeś drążek gazu zgodnie z punktem 10 instrukcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapucha Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2016 Mogę spróbować gdy wrócę do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...