KLAKu Opublikowano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2017 Witam. Zakupiłem copterx ustawiłem go z fs-i6, ale mam problem... Dodaje link do filmiku. Moze wie ktoś dlaczego się tak dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Zły kierunek działania żyroskopu. Musisz dać rewers na żyroskopie(powinien być przełącznik na samym żyroskopie), jest on niezależny od rewersu lub jego braku na kanale kierunku. Po przełączeniu sprawdź czy żyroskop kompensuje w odpowiednią stronę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Po 10 min od napisania tematu , do tego doszedłem. Ale dziękuję za odpowiedź . Mam jeszcze jedno pytanie. Przy ustawianiu helikoptera z odłączonym silnikiem, po 2 min regulator redox 40a jest ciepły. Czy to normalne? Po delikatnym locie (zawisy) około 3 min pakiet 2200 3s 35c też jest ciepły. Z 4.2 na cele spadło do 3.7 Silnik to turnigy 2215 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi_72 Opublikowano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2017 Prawdopodobnie musisz poustawiać dobrze krzywe skoku i gazu.Niestety nie ma na to jakiegoś ogólnego przepisu. Zależy od silnika, preferencji stylu latania itp. Przy zawisach z pakietu 2200 do napięcia 3.3 V/cele powinno być coś około 7 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 30 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Ustawiam właśnie wszystko według instrukcji. Krzywe skoku miałem teraz ustawiłem gaz. Pisałem do poprzedniego właściciela. Odpisał mi ze na pakiecie 2200 podstawy 3D 3:30 do 4:00 przy spokojnych lotach postępowych. Najlepiej ustawić czas na 3:30 i sprawdzić napięcie. Później można wydłużać czas, ale tak aby nie zejść napięciem poniżej 3,8v na cele. ?? Dlaczego tylko 3,8v? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 A co daje zmiana zebatki atakującej? Np 11T na mniejszą lub większa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Na heli się nie znam ale pewnie podobnie jak w autach. Zmianą zębatki atakującej zmieniało się max obroty u Ciebie na wirniku im dasz większą silnik będzie potrzebować więcej energii i może się grzać ale prędkość wirnika powinna być szybsza przy max obrotach (może być przymulony przy starcie lub zmianie wysokości). Jak dasz mniejszą silnik będzie szybciej i łatwiej osiągać max obroty (lecz troszkę mniejsze niż na większej zębatce). Nie jestem pewien czy tak samo działa w heli ale na zdrowy rozsądek tak powinno być. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Właśnie czy tak samo jest na heli . To na mniejszej będzie mniejszy pobór prądu? Czy niekoniecznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Tak właśnie myślę że niekoniecznie tu już nie jestem pewien jak jest w heli. Podejrzewam że do spokojnego lotu raczej większa zębatka by pobierała mniej prądu, mniej gazu byś musiał dawać aby silnik utrzymywał obroty np przy locie prostym (po prostu silnik by się wolniej kręcił a wirnik by się kręcił tak samo jak przy mniejszej zębatce przy większej przepustnicy) tu już lepiej niech ktoś się wypowie bardziej obeznany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Regulowałem, wyważyłem, ślizgacz wymieniłem bo przycinał. Pierwsze loty już jakiś czas za nami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Napisze moje kolejne pytanie tutaj, aby nie zakładać nowego tematu. Jakie pakiety do heli tej klasy? Chodzi mi o C. Czy kupić 25c taniej czy lepiej dołożyć i kupić np 40 c? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Generalnie zależy od tego jak latasz, jeżeli się uczysz 25C jest wystarczające, możesz mieć więcej pakietów i szybciej się uczyć, lub taką samą ilość ale z oszczędnościami na części po ew. kretach. A jak zaczniesz robić coraz to nowsze figury to sam rozpoznasz kiedy zajdzie potrzeba na lepsze pakiety i pewnie też mocniejszy silnik, regulator itd. albo na nowy model:P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Nic dodać, nic ująć... Mustaf90 napisał wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Dlatego ani słowa Chodziło mi o to czy takie 25c da rade. Heli kupiłem za niewielkie pieniądze z konkretna baza części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2017 Co może być przyczyną kołysania ogona góra dół? Model jak wisi nieruchomo jest ok, ale dam np do przodu i znów go zatrzymam zakolysa się parę razy. Dodam że latam w trybie normal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Stawiał bym na zbyt niskie obroty na głowicy, ew mogą być gumki wału poprzecznego zużyte/popękane. Ale jeśli wizualnie będą ok to najpewniej obroty za niskie. Spróbuj podnieść trochę krzywą gazu i zobacz czy problem dalej będzie występował. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 11 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2017 Zbyt niskie obroty nie są powodem... Oczywiście masz racje, poprawnie wyregulowany model będzie również dobrze latał na niskich obrotach. Po wypowiedzi kolegi szpindel, wał i inne rzeczy krzywe które na to mają wpływ wyeliminowałem w myślach bo przy krzywym wale albo szpindlu czy nawet głowicy model trząsł by się cały czas. Przyjąłem po prostu że jak wisi stabilnie to jest w miarę dobrze ustawiony. I zgadzam się z tobą, nie chodzi o to żeby model ustawiać byle jak, byle było. Niestety pomoc przez internet nie jest taka prosta, a po pytaniach KLAKa wnioskuję że zaczyna zabawę i też ciężko wymagać od niego idealnie ustawionego modelu. Podałem jedną z możliwości, wydaje mi się że adekwatną też do klasy modelu (jak by nie patrzeć treningowego i do tłuczenia). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAKu Opublikowano 28 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2017 Kolejne pytanie. Mianowice, jak dbać, co sprawdzać, smarować itp? Mój copter wykonał już parę lotów. Na co mam zwrócić szczególną uwagę? A tu kilkusekundowy filmik. Następnym razem postaram się nagrać coś dłuższego. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi